wholesale-tele.com

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Plaats reactie
Razornord
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 18 keer

Wie kent deze en wat zijn de ervaringen? Prijzen vond ik om van achterover te vallen dus vandaar dat ik een beetje wantrouwig ben. Wat denken jullie?

http://www.wholesale-tele.com
jimghw
Member
Member
Bedankt: 12 keer

Ik vertrouw het zaakje ook niet om eerlijk te zijn, ik vind nergens een adres terug, buiten een postbus.

Ook op internet vind je nergens reviews...

Nog vreemd is dat bestellingen gratis verzonden worden, enkel vanaf 2500 euro betaal je verzendkosten??? Daar is de logica zelfs heel ver te zoeken... Op grote bestellingen verdien je toch net meer, dat je net dan verzending gratis geeft, en niet omgekeerd...

Wat je altijd kan doen, is hen testen, vragen of je de producten kan komen afhalen, zeggen ze nee, dan stinkt het zaakje ;-)

Grtz
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Zal mijns inziens nogal meevallen want ze hebben een 'thuis-winkel' waarborg certificaat en dat is in Nederland toch wel een meer dan redelijke referentie.
jimghw
Member
Member
Bedankt: 12 keer

Vind je op de website van 'thuiswinkel waarborg' hier iets van terug? Want wat op hun website staat, verwijst naar hun eigen server: http://www.wholesale-tele.com/thuiswink ... arborg.htm
Razornord
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 18 keer

Na een snelle opzoeking op de thuiswinkel waarborg-site, is deze webwinkel vooralsnog niet te vinden. Ik wacht op een antwoord van de mail daar rond.
rowan
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 22 keer
Provider

Amaai, zo een goedkope prijzen,
lijkt een beetje te mooi om waar te zijn
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

Het adres kan je via een WHOIS vinden. Vaag dat op hetzelfde adres al een andere telecomwinkel ( http://www.tfortelecom.nl/ ) gevestigd is, namelijk een vestiging van een keten.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Overduidelijk een oplichtersbende... Niets klopt: thuiswinkel certificaat nagemaakt, foutief KvK nummer (is van een garage in Breda), ongeldig BTW-nummer, whois-gegevens die twijfelachtig zijn, telefoonnummers die niet in eender welke gids te vinden zijn en inderdaad: prijzen te mooi om waar te zijn.

Onthou (zeker op internet): if it sounds too good to be true ... it probably is.
ooh. shiny.
droppeke
Starter
Starter

Wij hebben hen gecontacteerd met de vraag of we de producten konden komen halen of dat het onder rembours vekocht kon worden. We hebben vanmorgend een heel vriendelijke, beleefde mail terug gekregen dat dat naar België niet mogelijk was. We vinden het toch ook maar louche zenne. Weet niet of het te betrouwen is. Het is inderdaad te mooi om waar te zijn.
mirminki
Starter
Starter

http://www.thuiswinkel.org/nederlandsta ... go-gebruik

Had de website bekeken, als je op de logo klikte was het een zelfgemaakt htm pagina waar zogezegd een certificaat van thuiswinkel waarborg was. Had contact opgenomen en deze link hadden ze mij gestuurd. Ik twijfel hier totaal niet aan dat dit gaat om oplichterij!
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Razornord schreef:Na een snelle opzoeking op de thuiswinkel waarborg-site, is deze webwinkel vooralsnog niet te vinden. Ik wacht op een antwoord van de mail daar rond.
Waarom hou je je daar nu nog mee bezig? Dat ze een fake pagina maken van die thuiswinkel waarborg zegt toch al genoeg? Gun ze geeneens contact, negeer hen gewoon. Je blijft die oplichters gewoonweg hoop geven om verder te doen.
Het enigste dag je kan doen is het aangeven bij Thuiswinkel Waarborg zelf en eventueel de politie in Nederland (duidelijk een Nederlands geval)...
kevinconaert
Starter
Starter

wij zijn ook opgelicht (ps3 slim voor 161,10 EUR),

zondagavond het geld overgemaakt, tot gisteren nog antwoord gekregen op onze mails, vandaag (dinsdag) geen antwoord meer, ik ga op de site kijken en deze bestaat niet meer

morgenvroeg ga ik langs de bank, kijken of de overdracht al helemaal voltooid is en zonidg klacht indien, alsook aangifte doen bij politie

als er iemand is ide hier nog verder in wil gaan, mijn gegevens mag je alvast mee op je lijst zetten! ik wil hier gerust verder mee gaan, maar dan wel niet alleen, want alleen bereik je toch niets!

we zijn nu al begin februari 2011, het feit dat ik hierover klachten lees die al dateren van september 2010 en dat dit nog steeds actief, dat is gewoon schandalig!!

ik ben bereikbaar op
Modbreak:
Voor je eigen privacy, geef je gegevens enkel vrij aan mensen die daarom vragen via bvb privébericht
[email protected] of 0494/30.77.55
mich2491
Starter
Starter

opgelet mensen dit zijn oplichters!!!!ben zelf 149euro kwijt aan een zogenaamde ipod touch zosel ze het geld hebben laten ze niets meer horen!!website is ook offline nu
kijk hier maar eens http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 201988/225
heb zelf ook een pv laten opmaken bij de politie
mvg michel
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Betaal met VISA, MASTERCARD of PAYPAL ! Betaal nooit met BANKOVERSCHRIJVING of WESTERN UNION !
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

cloink schreef:Onthou (zeker op internet): if it sounds too good to be true ... it probably is.
This ^
ooh. shiny.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

iceke schreef:Betaal met VISA, MASTERCARD of PAYPAL ! Betaal nooit met BANKOVERSCHRIJVING of WESTERN UNION !
inderdaad !
jaker
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
Bedankt: 90 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Razornord schreef:Wie kent deze en wat zijn de ervaringen? Prijzen vond ik om van achterover te vallen dus vandaar dat ik een beetje wantrouwig ben. Wat denken jullie?
http://www.wholesale-tele.com
"This Account Has Been Suspended" -> De vogels zijn gaan vliegen ...
Internet/TV: Orange Zen Fiber + TV Vlaanderen
Kabelmodem: Arris CM3500B
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Mobile Vikings / Samsung Galaxy S23
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”