Weet iemand hoe je leidinggevende van Telenet kan bereiken ? niet de normale nummers van de helpdesk (0800 66860 of 016 66 66 66 )daar schiet je nix mee op ..Ik zoek iemand die iets kan vertellen over de service en klant vriendelijkheid van Telenet ten opzichte van een particuliere klant die spijtig genoeg telefoon,tv en internet klant is bij hun ..
Ik zal jullie niet vervelen met een lang verhaal over mijn ervaringen met Telenet, ik begin dan namelijk weer te huilen...
Dank alvast voor evt tips !!
Telenet bellen.....maar dan echt .
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Telefonisch zal dit niet lukken denk ik. Maar probeer eens via een aangetekend schrijven naar telenet, tav supervisor klantendienst ofzo?dasmewat schreef:Weet iemand hoe je leidinggevende van Telenet kan bereiken ? niet de normale nummers van de helpdesk (0800 66860 begin_of_the_skype_highlighting 0800 66860 end_of_the_skype_highlighting of 016 66 66 66 )daar schiet je nix mee op ..Ik zoek iemand die iets kan vertellen over de service en klant vriendelijkheid van Telenet ten opzichte van een particuliere klant die spijtig genoeg telefoon,tv en internet klant is bij hun ..
Ik zal jullie niet vervelen met een lang verhaal over mijn ervaringen met Telenet, ik begin dan namelijk weer te huilen...
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Voor die dingen dienen eerstelijns mensen: om te vermijden dat god en klein pierke naar "de baas" gaat bellen.
Ondanks dat ik snap wat je wilt bereiken lijkt me die werkwijze niet wenselijk, het enige dat gaat gebeuren is dat jij misschien wat frustraties van je af kan praten.
Als een bedrijf honderduizenden klanten heeft kan je een dergelijke korte lijn niet veroorloven. Zelfs als procentueel gezien slechts 0,1% onbegrijpelijke problemen en situaties heeft hebben we het nog steeds over heel veel mensen, en die kan je als manager echt niet allemaal te woord staan, laat staan een oplossing bieden.
Voor dergelijke gevallen blijft nog steeds de klantendienst jouw beste aanspreekpunt, maar probeer bij elke communicatie een ticketnummer of iets waar je naar kan verwijzen vragen en vermelden. Ik weet nu niet hoe het bij Telenet precies werkt, maar daarmee vermijd je dat je je verhaal 10x moet doen en dat er parallelle trajecten ontstaan.
Ondanks dat ik snap wat je wilt bereiken lijkt me die werkwijze niet wenselijk, het enige dat gaat gebeuren is dat jij misschien wat frustraties van je af kan praten.
Als een bedrijf honderduizenden klanten heeft kan je een dergelijke korte lijn niet veroorloven. Zelfs als procentueel gezien slechts 0,1% onbegrijpelijke problemen en situaties heeft hebben we het nog steeds over heel veel mensen, en die kan je als manager echt niet allemaal te woord staan, laat staan een oplossing bieden.
Voor dergelijke gevallen blijft nog steeds de klantendienst jouw beste aanspreekpunt, maar probeer bij elke communicatie een ticketnummer of iets waar je naar kan verwijzen vragen en vermelden. Ik weet nu niet hoe het bij Telenet precies werkt, maar daarmee vermijd je dat je je verhaal 10x moet doen en dat er parallelle trajecten ontstaan.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Telenet heeft dan wel ticket nummers, maar aangezien je nooit kan replyen (enkel webformuliertjes invullen) krijg je iedere keer automatisch een nieuw ticket nummer. Het antwoord op dergelijk ticket is tevens steeds een absurd standaard antwoord waarmee men je afscheept... kortom je komt geen millimeter vooruit als je een ernstig probleem hebt.
De enige methode is bellen naar de helpdesk en hier iemand vragen van de dienst kwaliteitsopvolging, al zal men zeer weigerachtig zijn om dit te doen (men zal je nog sneller vertellen dat je het maar moet afbollen naar de concurrentie). Bij dit alles is het gewoon een kwestie van rustig te blijven... het frustratie niveau van een helpdesker ligt namelijk enorm laag bij Telenet (en je hebt dan ook snel de lijn op je neus).
Als je er op deze manier niet doorkomt kan je nog problemen naar de commerciele dienst te bellen en je voor te doen als nieuwe klant... eens je dan aan de praat bent kan je wederom proberen je verhaal te doen.
Een laatste manier is de Ombudsman voor Telecom... gewoon gratis een klacht indienen en afwachten (maar daar ben je dus op korte termijn ook weinig mee vooruit).
De enige methode is bellen naar de helpdesk en hier iemand vragen van de dienst kwaliteitsopvolging, al zal men zeer weigerachtig zijn om dit te doen (men zal je nog sneller vertellen dat je het maar moet afbollen naar de concurrentie). Bij dit alles is het gewoon een kwestie van rustig te blijven... het frustratie niveau van een helpdesker ligt namelijk enorm laag bij Telenet (en je hebt dan ook snel de lijn op je neus).
Als je er op deze manier niet doorkomt kan je nog problemen naar de commerciele dienst te bellen en je voor te doen als nieuwe klant... eens je dan aan de praat bent kan je wederom proberen je verhaal te doen.
Een laatste manier is de Ombudsman voor Telecom... gewoon gratis een klacht indienen en afwachten (maar daar ben je dus op korte termijn ook weinig mee vooruit).
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik snap best wel dat die gasten niet gebeld willen worden met allerlei lulverhalen .Ik zal een voorbeeld noemen van de manier van werken bij telenet.
Ik heb v.a juni bijna nooit kunnen bellen met de vaste lijn en heel vaak de formulieren ingevuld zoals men wenst.U krijgt binnen 4 werkdagen bericht,,,niet dus..dan maar weer gebeld en tot mijn verbazing vertelde iemand mij dat ze echt wel hadden geprobeerd te bellen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,jawel , op de vaste lijn die niet werkt en dit terwijl ze gewoon kunnen bellen op mijn gsm of mailen..
Ik verwacht geen Nobel prijs winnaars aan te treffen op een helpdesk maar zo een antwoord verwacht je in Mongolië ,niet in België .Ik durf zelfs te beweren dat de installatie bij mij is uitgevoerd door een sociale werkplaats..Iedereen maak fouten,ik geef dat gaarne toe,Telenet zal dat schijnbaar nooit doen !!
Ik heb v.a juni bijna nooit kunnen bellen met de vaste lijn en heel vaak de formulieren ingevuld zoals men wenst.U krijgt binnen 4 werkdagen bericht,,,niet dus..dan maar weer gebeld en tot mijn verbazing vertelde iemand mij dat ze echt wel hadden geprobeerd te bellen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,jawel , op de vaste lijn die niet werkt en dit terwijl ze gewoon kunnen bellen op mijn gsm of mailen..
Ik verwacht geen Nobel prijs winnaars aan te treffen op een helpdesk maar zo een antwoord verwacht je in Mongolië ,niet in België .Ik durf zelfs te beweren dat de installatie bij mij is uitgevoerd door een sociale werkplaats..Iedereen maak fouten,ik geef dat gaarne toe,Telenet zal dat schijnbaar nooit doen !!
-
- Plus Member
Er zijn verschillende mensen hier geweest van telenet,zonder resultaat maar das een ander verhaal.Ik wou alleen graag weten of iemand een achterdeur wist om in één keer de juiste aan de lijn te krijgen..
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 624 keer
Als je naar de helpdesk belt heb je de juiste aan de lijn, of denk je nu echt dat een manager je gaat helpen met jouw probleem ?dasmewat schreef:Er zijn verschillende mensen hier geweest van telenet,zonder resultaat maar das een ander verhaal.Ik wou alleen graag weten of iemand een achterdeur wist om in één keer de juiste aan de lijn te krijgen..
Als je na herhaalde tussenkomsten van TN nog altijd niet tevreden bent stuur je ze toch gewoon een aangetekend schrijven waarin je ze in gebreke stelt .
Je moet je leven niet verkorten door te zitten stressen, er zijn bedrijven genoeg die je wel willen helpen.
-
- Plus Member
Wanneer je telenet belt krijg je natuurlijk nooit 2 keer de zelfde aan de lijn.Je ticketnummer verandert per online bericht je stuurt.Ik vraag me af of de leidinggevende bij telenet weten wat voor een dolle boel het is bij hun maar ik laat dat nu aan Testaankoop over,wie weet krijgen zij wel een antwoord ..En inderdaad ,het leven is te kort om te stressen over de bende daar .Mocht telenet alle problemen niet deftig kunnen oplossen staan de verval dagen van alle abo's alvast met vet geschreven in mijn agenda,simpel as that...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Bij Test Aankoop moet je niet zijn... open een klacht bij de Ombudsman voor Telecom !
Is je probleem nu trouens opgelost of nog steeds niet ? (dan bel je gewoon naar de commerciele dienst, niet naar de helpdesk, en leg je uit waarom)
Is je probleem nu trouens opgelost of nog steeds niet ? (dan bel je gewoon naar de commerciele dienst, niet naar de helpdesk, en leg je uit waarom)
-
- Forumtroll
- Bedankt: 1 keer
Zul je niet aan geraken.dasmewat schreef:Weet iemand hoe je leidinggevende van Telenet kan bereiken ? niet de normale nummers van de helpdesk (0800 66860 of 016 66 66 66 )daar schiet je nix mee op ..Ik zoek iemand die iets kan vertellen over de service en klant vriendelijkheid van Telenet ten opzichte van een particuliere klant die spijtig genoeg telefoon,tv en internet klant is bij hun ..
Net zoals dit niet kan bij andere providers.
http://www.telenetcenterbrugge.be/index.html
Zou dit kunnen helpen?Leg daar jou problemen eens uit.Of per mail.Je weet het nooit.
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 624 keer
Normaal gezien zit er een dossier bij je klantnummer, tekens je belt wordt dit aangepast. De helpdesk kan dus altijd zien wanneer en voor wat je al met hen gebeld hebt. Vraag ook altijd dat ze dit eerst eens doorlezen voor je een nieuwe vraag stelt.dasmewat schreef:Wanneer je telenet belt krijg je natuurlijk nooit 2 keer de zelfde aan de lijn.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 1 keer
www.1207.BE
Voor de hand liggend ? ja.
Groetjes,
J.
Moeilijk ? neen.Telenet nv-sa,Receptie
Radio en televisie,Telecommunicatie
Liersesteenweg 4
2800 Mechelen
Tel 015333000
Voor de hand liggend ? ja.
Groetjes,
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Plus Member
Dat nummer hierboven verwijst je naar het help desk.Ik heb inmiddels Telenet gesproken via een nummer wat ik van een 'insider' heb gekregen .. Mij is beloofd dat er iemand eind v/d week komt met nieuwe modems etc etc.(episode 4 van het drama) Ook hoor ik deze week wat telenet denkt tegenover te stellen ivm compensatie,men was in ieder geval zeer verbaasd over sommige oplossingen die voorgedragen waren..Kan dus alsnog goed komen ,zo niet jammer maar dan stopt het verhaal..