Telenet digitale tv + internet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
potschijter
Starter
Starter

Hoi,

Ik heb een actie gezien van telenet http://telenet.be/222/0/1/nl/thuis/televisie.html
Nu heb ik enkel internet van telenet en betaal ik 41,90€ nu had ik gedacht om de groovyshake te nemen van telenet 52€ dus kan ik gebruik maken van die actie van telenet maar wat moet ik dan nog betalen moet ik nog de kabel betalen of wat? En wat zal dan uiteindelijk mijn totale factuur zijn? Nu ben ik bij tv-vlaanderen.

Groeten
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1685 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Als je vandaag enkel Internet hebt, betaal je nog geen kabel. Als je digi TV wil, zal je bovenop je shake nog 13 € betalen aan kabel.
xayana
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 77 keer

Wat Goztow zegt klopt. Je zal eigenlijk 66 euro betalen ipv 42 nu (24 euro meer) voor iets (TV via TV Vlaanderen) wat je nu al aan +-10? euro hebt.
potschijter
Starter
Starter

xayana schreef:Wat Goztow zegt klopt. Je zal eigenlijk 66 euro betalen ipv 42 nu (24 euro meer) voor iets (TV via TV Vlaanderen) wat je nu al aan +-10? euro hebt.
Wel nu betaal ik 15€ via tv-vlaanderen, maar graag had ik een digirecorder om op te nemen omdat ik niet echt veel tijd heb om tv te zien, en ja bij tv-vlaanderen heb je meer kanalen maar ja naar de meeste van die kanalen kijk ik nooit... en bij zwaar regen kan het gebeuren dat het beeld wegvalt.
Wel als ik alles het vergelijk is het prijsverschil toch niet zo groot hoor.
Als ik een digirecorder wil moet ik al 100€ betalen bij tv-vlaanderen!
Tv-vlaanderen basic 11€ (15€) + 8€ huur digirecorder + 42€ mijn internet telenet = 62€
Mijn shake bij telenet 52€+13€kabel = 65€

Gr
lucdec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 86 keer

potschijter schreef:Hoi,

Ik heb een actie gezien van telenet http://telenet.be/222/0/1/nl/thuis/televisie.html
Nu heb ik enkel internet van telenet en betaal ik 41,90€ nu had ik gedacht om de groovyshake te nemen van telenet 52€ dus kan ik gebruik maken van die actie van telenet maar wat moet ik dan nog betalen moet ik nog de kabel betalen of wat? En wat zal dan uiteindelijk mijn totale factuur zijn? Nu ben ik bij tv-vlaanderen.

Groeten
Ik ben ook bij TVV en wil daar nooit meer weg. De dag dat TVV internet aanbied ben ik weg bij Telenet :-D TVV is
de tegenpool van Telenet, goedkoop, vrije keuze, enorm aanbod doordat talloze aanbieders aanwezig zijn op sat.. Zo zie je maar,
smaken verschillen.

Momenteel is er zelfs een mooie aktie bij TVV, hab zonet een gratis duo lnb aangevraagd zie bijlage
Aktie_TVV102010.pdf
Aktie TV Vlaanderen
(183.36 KiB) 47 keer gedownload
strangerke
Member
Member

potschijter schreef: Nu heb ik enkel internet van telenet en betaal ik 41,90€ nu had ik gedacht om de groovyshake te nemen van telenet 52€
Ben je niet beter af met gewoon express net (42.91 €) en digitale TV (8 €) apart te nemen ???? (totaal 50.91 €)
Is volgens mij beterkoop dan de telenet digitale TV + internet shake want die komt 52 € .

Natuurlijk moet je ook nog de vaste kabelkosten betalen aan telenet dan.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

strangerke schreef:Is volgens mij beterkoop dan de telenet digitale TV + internet shake want die komt 52 € .
Maar dan heb je het HD XL zenderpakket niet.
strangerke
Member
Member

Dat wel niet , maar zo interessant is dat HD XL pakket toch ook weer niet , ofwel :roll:
Het zijn dan ook maar 6 zenders die je in HD ontvangt.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”