
ISP Destiny
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
Even 'n klein vraagje: Iemand ervaring met ISP Destiny?. ISP die blijkbaar veel in zijn mars heeft (eigen fiberbackbone tot aan de lex etc) Ze proberen alleszins stevig te concurreren tegen oa belgacom. Ik had er nog nooit van gehoord, dus daarom informeer ik hier even 

- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Staat inderdaad "B2B" op hun homepage... business to business dus... niet voor consumenten (heeft Destiny trouwens geen relatie met het ter ziele gegane E-leven of hoe noemde die ook al weer).
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
Yep, indertijd zouden ze e-leven hebben overgenomen. Ze doen idd enkel B2B en concurreren blijkbaar stevig tegen belgacom Explore. 't ziet er allesinds allemaal wel mooi uit.. 

- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
hehe
Ze zijn allesinds serieus op pad om oa de belgacom explore klanten binnen te halen.

- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Plus Member
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 20 maa 2010, 17:53
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 10 keer
Destiny (= zelfde mensen als Benesol) heeft inderdaad het vroegere E-Leven overgenomen.
Gelukkig is het management en de kwaliteit niet vergelijkbaar met het vroegere e-leven.
Wij hebben een 50-tal locaties voorzien van lijnen van destiny en zijn daar uiterst tevreden over!
Idem dito wat betreft de staff, steeds een snelle oplossing als er zich eens een probleem stelt.
Niks dan lof over Destiny wat mij betreft.
Mvg
Yves
Gelukkig is het management en de kwaliteit niet vergelijkbaar met het vroegere e-leven.
Wij hebben een 50-tal locaties voorzien van lijnen van destiny en zijn daar uiterst tevreden over!
Idem dito wat betreft de staff, steeds een snelle oplossing als er zich eens een probleem stelt.
Niks dan lof over Destiny wat mij betreft.
Mvg
Yves
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
Jorgo, ze werken met gebundelde sdsl's tot 100Mbit (symmetrisch), ook zouden ze VDSL2 kunnen aanbieden op hun eigen netwerk. Ze leveren ook eigen fiber! De CEO van destiny is't ons allemaal persoonlijk even komen uitleggen, dat zie ik bij belgacom nog niet gebeuren 

- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 839
- Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
- Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
- Bedankt: 29 keer
Is SDSL niet beperkt tot 2Mbit per lijn? Dan zou je dus al >5 koperdraden moeten bundelen om tot redelijke snelheden te komen?
Heb je soms nog een powerpoint van die uitleg? Of kan je nog wat zaken van die presentatie navertellen? Klinkt allemaal heel interessant.

Heb je soms nog een powerpoint van die uitleg? Of kan je nog wat zaken van die presentatie navertellen? Klinkt allemaal heel interessant.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Klopt volgens wikipedia : http://nl.wikipedia.org/wiki/SDSLjorgo schreef:Is SDSL niet beperkt tot 2Mbit per lijn? Dan zou je dus al >5 koperdraden moeten bundelen om tot redelijke snelheden te komen?![]()
Heb je soms nog een powerpoint van die uitleg? Of kan je nog wat zaken van die presentatie navertellen? Klinkt allemaal heel interessant.
Zou dus ook graag eens meer horen hierover?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Beste,
Onze technologie is gebaseerd op Ethernet in the first Mile en TC-PAM 32 Modulatie. Dit in combinatie met Cross Talk Cancellation maakt het ons mogelijk om op langere afstanden veel grotere snelheden te leveren.
We hebben nu reeds verschillende klanten die een symmetrische gegarandeerde snelheid genieten van 100Mbit/s en meer over koperdraden en dit om dus zonder te hoeven investeren in dure glasvezel.
Destiny is een BRUO gelicenceerde operator en gebruikt dus enkel de koperdraden van Belgacom. We hebben eigen apparatuur in de centrale's van Belgacom.
Met vriendelijke groeten,
Samuel De Wever
Onze technologie is gebaseerd op Ethernet in the first Mile en TC-PAM 32 Modulatie. Dit in combinatie met Cross Talk Cancellation maakt het ons mogelijk om op langere afstanden veel grotere snelheden te leveren.
We hebben nu reeds verschillende klanten die een symmetrische gegarandeerde snelheid genieten van 100Mbit/s en meer over koperdraden en dit om dus zonder te hoeven investeren in dure glasvezel.
Destiny is een BRUO gelicenceerde operator en gebruikt dus enkel de koperdraden van Belgacom. We hebben eigen apparatuur in de centrale's van Belgacom.
Met vriendelijke groeten,
Samuel De Wever
-
- Elite Poster
- Berichten: 2317
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 104 keer
De topic is al een beetje verouderd, maar hierbij toch mijn ervaring. We hebben enkele VDSL2 lijntjes en de support zit wel goed. Er was een lijntje down, gebeld naar de helpdesk en er werd daar meteen opgenomen. Ticket aangemaakt en 5min later al telefoon van iemand die meer technisch aangelegd was. Toen het probleem opgelost was belden ze nog terug om dit te melden.