Scarlet Internet & Telefonie - 25 Mbps ?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 144 keer
Bedankt: 118 keer

Hoi,

Ik overweeg om van Dommel Homeconnect naar Scarlet Internet & Telefonie over te stappen.
Het telefonie gedeelte van Scarlet ga ik niet gebruiken (nummeroverdracht naar WeePee).

Ik zou dan ook "Scarlet Internet" kunnen nemen (internet + raw copper lijn). Deze formule is 10 euro goedkoper, maar biedt slechts 12 Mpbs. Terwijl ik op 25 Mbps wens aangesloten te worden. De VDSL rop bevindt zich op maar 250 meter van mijn deur.

Scarlet biedt een heel goede prijs. Maar sluiten ze je daarvoor effectief ook op 25 Mbps aan ? (als deze snelheid haalbaar voor je is). Ik heb namelijk een beetje schrik dat ik maar op 12 Mbps zal aangesloten worden...

Is deze schrik gegrond ?

Wie onder jullie kan het tegendeel bewijzen.
En zit effectief op 25 Mpbs (of minstens 20 Mpbs)

Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

Ze sluiten, als het beschikbaar is, aan op VDSL2. Dit staat op hun site en werd mij ook bevestigd.

Ik heb dat pakket en haal perfect de voorgeschreven snelheid.
Test anders eens op www.belgacom.tv de beschikbaarheid van HD-tv.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Die 12 Mbit is met een korrel zout te nemen.
Dan sluiten ze je waarschijnlijk aan op ADSL, en met veel geluk ADSL2+

Je krijgt je 25 Mbit zeker vanaf je telefonie erbij neemt, dus ik zou zeker niet afkomen, van "ik ga die toch niet gebruiken" als je bestelt.
Of je nu BC of Scarlet neemt, gaat dit weinig verschik maken qua snelheid op het VDSL2-netwerk hoor.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 144 keer
Bedankt: 118 keer

driesve schreef:Test anders eens op http://www.belgacom.tv de beschikbaarheid van HD-tv.
Deze test heb ik gedaan en HD tv is beschikbaar bij me.

Gent32m
Bijlagen
BelgacomTV.JPG
(21.46 KiB) 544 keer gedownload
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
gregmans
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Ik krijg dezelfde resultaten.
Ik denk dat ik de migratie maar zal aanvragen.
Hoe gaat het in zijn werk als ik een nieuw nummer bij Scarlet wil aanvragen en mijn nummer van Dommel naar Weepee wil overschakelen?
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 223 keer
Recent bedankt: 1 keer

Gewoon bij Scarlet bestellen in combinatie met een nieuw nummer. Wel eerst de portering van je nummer bij Weepee aanvragen voordat je Dommel opzegd. Anders riskeer je dat je het nummer niet meer kan porteren en dat je het kwijt bent.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”