Belgacom start met het aanbieden van gratis back-up internet; de dienst krijgt de naam Always Internet mee.
Wie problemen heeft met zijn Belgacom internetverbinding, kan gratis een USB-modem vragen aan de technische helpdesk van Belgacom (op het nummer 0800 22 700). Tot de internetverbinding hersteld is, kan de klant met de USB-modem gratis surfen (limiet van 500 MB) op het 3G-netwerk van Proximus.
De USB-modem wordt gratis opgestuurd binnen de 24 uur, van maandag tot zaterdag. Op aanvraag kan de USB-modem ook afgehaald worden in een Belgacom Center (op vertoning van een nummer dat de technische dienst van
Belgacom heeft meegedeeld). De voorwaarden zijn via deze link te vinden.
Het aanbod is geldig voor particuliere, zelfstandige en KMO's klanten van Belgacom.
UB Frontpage
Always Internet, gratis back-up internet van Belgacom
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Mooi initiatief maar ik hoop wel dat ze dit niet gaan misbruiken om dingen op de lange baan te schuiven.
Zeker voor KMO's die extra betalen voor hun internet.
Zeker voor KMO's die extra betalen voor hun internet.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
En personen die reeds free mobile internet voor weekend hebben, kan deze niet tijdelijuk omgezet worden naar vrij gebruik zonder te moeten wachten op een nieuwe usb stick?
Na de maand gebruik (of 500GB ) moet de stick terug ingeleverd worden in belgacomwinkel ?
Na de maand gebruik (of 500GB ) moet de stick terug ingeleverd worden in belgacomwinkel ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
- Bedankt: 106 keer
Wel straf dat ze speciaal iets aanbieden, er moeten nogal wat lange pannes zijn dan. :s
Tenzij je zoiets permanent kan gebruiken of als Internet One Weekend, zie ik daar nu niet het nut van in om daar gebruik van te maken.
Tenzij je zoiets permanent kan gebruiken of als Internet One Weekend, zie ik daar nu niet het nut van in om daar gebruik van te maken.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Dit kan omgezet worden maar is zodanig omslachtig dat ze liever een nieuwe stick opsturen *van horen zeggen*lucky999 schreef:En personen die reeds free mobile internet voor weekend hebben, kan deze niet tijdelijuk omgezet worden naar vrij gebruik zonder te moeten wachten op een nieuwe usb stick?
na gebruik moet je deze terugsturen per post *volgens mijn bgc coach*
Lange pannes zijn er niet meteen, maar met een weekend ben je snel 2/3 dagen onbereikbaar hé. Het kan zijn dat bvb met straatwerken jouw telefoonkabel in 2 is geknipt, dan sturen ze al het telefoniegeweld door naar jouw GSM, en kan je surfen met die stick. Als dit bvb gebeurd op donderdag dan gaan ze proberen voor daar op vrijdag te staan, maar dat is bijna onmogelijk! Dus krijg je op vrijdag zo een stick voor zaterdag-zondag-maandag te overbruggen op internet.TomG schreef:Wel straf dat ze speciaal iets aanbieden, er moeten nogal wat lange pannes zijn dan. :s
Kris
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti