Pack op maat ?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 34 keer

Momenteel zit ik verspreid bij verschillende providers voor mijn televisie (analoog kabel), telefoon (Telenet)/GSM (Telenet) en internet (Dommel over raw copper). Ik zou deze situatie graag vereenvoudigen om (hopelijk) geld te besparen. Hierbij gaat mijn voorkeur uit naar Belgacom.

Na wat op de website rondgekeken te hebben, zou ik graag mijn pakket op maat willen samenstellen bestaande uit :
* Vaste Lijn + Happy Time optie
* Belgacom Mobile Comfort 10
* Internet Intense
* TV Comfort

Ik had hierover een aantal vragen :
* Is het überhaupt mogelijk om dit pakket samen te stellen ? Wanneer ik via de website mijn pakket samenstel dan wordt altijd automatisch TV Favorite geselecteerd. De extra zaken van TV Favorite (t.o.v. TV Comfort) interesseren me echter niet en ik zou graag TV Comfort nemen om wat geld te besparen.
* Bij Telenet heb ik momenteel Freephone 24 (24/7 gratis naar vaste lijnen). Kan ik deze optie ook nemen wanneer ik bij BGC voor een pakket kies. Wat is hiervan de meerprijs ?

Alvast bedankt voor de moeite van het antwoorden

Uzzi
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster

Ik wordt volledig krankjorum van die Belgacom website. Ik ben er ondertussen achtergekomen dat ik in de bizz corner kan/moet kijken (ben zelfstandige). Ik vind echter nergens een duidelijk overzicht wat er allemaal wel en niet in die packs zit en wat de opties zijn (optie 24/7 gratis bellen naar vaste lijnen bijvoorbeeld). Je vindt hier wat informatie en daar wat informatie maar alles bijeen, ho maar, das te moeilijk.

Wanneer ik online een bestelling wil ingeven, dan werkt het niet. Je moet aangeven of je weinig tijd hebt (en een vereenvoudigd formulier wilt invullen) of dat je een volledige aanvraag wilt indienen maar geen van de beide opties werken (getest met internet explorer 8 en Firefox 3.6.12). Ik klik erop en ... nothing happens.

Dan maar even de 'bel me terug' optie bij bizz packs ... oops this link appears to be broken.
lucky999
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Als u vaste lijn en mobile tegelijk in pack (quatro pack) neemt dan krijgt u automatisch BTV favorite ipv comfort voor de prijs van comfort.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

De link van bel me terug werkt:
http://www.belgacom.be/wfb/form/baio.nl.html
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 390 keer
Recent bedankt: 1 keer

http://www.belgacom.be/private/gallery/ ... celist.pdf

dit zijn de packs
1 staat er niet bij en wordt zo nie grpromoot maar kan zeker nog verkregen worden in gsm happy time one mobile
kost testamen met je telefoonlijn 34€ en kan je 5000 min vast en 1000 min gsm via vast en nog eens hetzelfde vias gsm dus total 12000 min.
extra gsmkaart kost 10€
bellen vanaf 17u tot 8u en zaterdag zondag en feestdagen 24/24

en voor laatste vraag staat op site van belgacom

U bent reeds Belgacom-klant
Indien u reeds beschikt over een pack Telephony + Internet, Telephony + Internet + TV of Telephony + Mobile + Internet + TV, dan geniet u de tariefoptie No Limit National Anytime voor slechts € 7,30 (BTW imbegrepen).
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster

Lord Utopia schreef:De link van bel me terug werkt:
http://www.belgacom.be/wfb/form/baio.nl.html
Dat scherm kreeg ik ook. De foutmelding kwam toen ik het document invulde en op valideren duwde.

Blijkbaar heeft het toch gewerkt want ik heb 3 bevestigingsmails in m'n mailbox gekregen :roll:
THRene
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 7 keer

Uzzi schreef: * Bij Telenet heb ik momenteel Freephone 24 (24/7 gratis naar vaste lijnen). Kan ik deze optie ook nemen wanneer ik bij BGC voor een pakket kies. Wat is hiervan de meerprijs ?
Ik heb deze optie extra bij mijn pack. Ze wordt geadverteerd voor iets van een 16,xx€/maand maar als het bij het pack wordt genomen komt het maar op 7,xx€/maand.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster

proximusboyke schreef:http://www.belgacom.be/private/gallery/ ... celist.pdf

dit zijn de packs
Kijk, dat noem ik nu eens een duidelijk overzicht. Hartelijk bedankt voor de link !

Bestaat zo'n document toevallig ook voor de bizz packs ?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

THRene schreef: Ik heb deze optie extra bij mijn pack. Ze wordt geadverteerd voor iets van een 16,xx€/maand maar als het bij het pack wordt genomen komt het maar op 7,xx€/maand.
7,30 euro per maand BTWi, inderdaad. Zonder een pack kost ongelimiteerd bellen 19,95 euro BTWi.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”