Ik zit momenteel met een Turbonet XL en nog een oudere arris modem.
Om naar Business Fibernet L over te schakelen moet telenet een nieuwe modem plaatsen.
Zijn de fibernet modems automatisch uitgerust met Wi-Fi ? Zoja kan de chip volledig uitgezet worden, dus geen extra straling ? In mijn huidige antenne design zit de straling net op de meetbare limiet van mijn Gigahertz Solutions HF35C meter, en heb ik nog steeds een stabiele verbinding.
Ik wil geen 2e WiFi op die locatie.
Wi-Fi modem bij Fibernet ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 387 keer
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Nee... ik dacht zelfs helemaal niet (toch niet voor Fibernet 100).ub4b schreef:Zijn de fibernet modems automatisch uitgerust met Wi-Fi ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1380 keer
- Bedankt: 509 keer
Voor Fibernet gebruiken ze Eurodocsis 3 modems en die hebben ze niet met ingebouwde router, dacht ik.
Overigens, als het wel ene is met ingebouwde router gaat de wireless gewoon afgezet kunnen worden. Dat is althans het geval met mijn ED2 modem/router. Gewoon op Mijn Telenet aanduiden dat wireless uitgeschakeld moet worden.
Overigens, als het wel ene is met ingebouwde router gaat de wireless gewoon afgezet kunnen worden. Dat is althans het geval met mijn ED2 modem/router. Gewoon op Mijn Telenet aanduiden dat wireless uitgeschakeld moet worden.