pc 3200 compatibel met pc 2100?

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Akira
Elite Poster
Elite Poster

een vraagje over ramlatjes in me pc steekt pc2100 en het volgende lees ik op de site van een winkel:: DDR RAM PC3200/400MHz is neerwaarts compatibel met PC2700 en PC2100
is dit zo? dan ga ik me die pc3200 maar kopen. Maar nu is de vraag, gaat die draaien aan 400 MHz of draait ie op de snelheid van pc2100(266MHz)??
sorry he kheb nooit les gehad over de interne delen van een pc
de pispaal <<
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 550 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Dat gaat werken .. maar uiteraard aan de snelheid van 266Mhz

Of 't moest al zijn dat jouw mobo sneller ondersteund, in dat geval kan je best dat PC2100 eruit halen want anders haalt dat latje de algemene snelheid van je RAM omlaag.

Maarre ... als ik jou was zou ik ff wachten met RAM te kopen. Prijzen schieten momenteel de lucht in (10€ duurder in aankoop dan pakweg 2-3 weken geleden). Dus wacht nog een maandje en dan zakt dat weer spectaculair.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Hopelijk wel ja, nog een geluk dat er hier weer zeker geen kartelvorming van geheugenfabrikanten aan de gang is ...
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”