Internet on GSM (gratis proef)

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Misschien interessant om eens te proberen nu er blijkbaar een gratis proef is.

Meer info: http://customer.proximus.be/nl/Surf_Mob ... Trial.html
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Aangezien ik vrijdag weer eens een keertje in de file stond toch maar even de gratis proef geactiveerd.

Krijg ik vandaag een SMS...
U kunt nog 15 dagen genieten van gratis Internet On GSM (100 MB Volume)! Lat deze kans niet liggen! Ga met uw gsm naar http://m.skynet.be en start vandaag nog!
... huh ? Start vandaag... heb het reeds drie dagen geleden geactiveerd... maar waarom nog 15 dagen ? (in de proef spreekt men van 30 dagen ?)
Callum_
Plus Member
Plus Member

Is hier een abonnement voor nodig om te activeren of kunnen gewone prepaid deze proef ook proberen?
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 371 keer
Bedankt: 121 keer
Recent bedankt: 1 keer
Te Koop forum

Dit staat er op de hier bovenstaande lnk, dus enkel voor klanten met factuur.
Proximus schenkt al zijn abonnees 1 maand lang gratis Internet On GSM.

Sms INTERNET naar het gratis nummer 8990 en ontdek de vele voordelen van internetten met uw gsm! We sturen u een sms'je ter bevestiging van zodra uw test actief is en houden u bovendien via sms regelmatig op de hoogte van uw verbruik. Na 30 dagen of wanneer u uw surflimiet van 250 MB hebt bereikt ontvangt u ook een sms met de boodschap dat de gratis test is afgelopen.

Eenmalige actie 'Test 100MB Internet On GSM gedurende 30 dagen', enkel geldig voor bestaande Proximus-klanten met factuur. 1 activering per klant. Actie zonder aankoopverplichting en geldig t.e.m. 31/12/2010. Aanbod enkel geldig binnen België. Na 30 dagen of wanneer het surflimiet van 100MB is bereikt ontvangt u een einde test sms en betaalt u zoals voorheen per sessie (0,42€/5 min) of wordt het datavolume in vermindering gebracht van uw bestaande Internet On GSM bundel.
EDIT
Is inderdaad nogal een warboel. Het 1 spreekt het ander tegen.
Laatst gewijzigd door Abusimbal 21 sep 2010, 17:39, in totaal 1 gewijzigd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Abusimbal schreef:dus enkel voor klanten met factuur.
In de eerste paragraaf is daar nochtans geen sprake van... al is het mij onduidelijk of de twee paragrafen twee verschillende dingen zijn (het volume alvast wel) ?

Trouwens ik heb het eerste gedaan (INTERNET verzonden naar 8990)... en mijn meldingen spreken over 100 MB (en niet over 250 MB) ? Het lijkt er dus op alsof ik het tweede heb... al blijft de vraag waarom ik na drie dagen melding krijg over "nog 15 dagen" ?

Wat een rommeltje :bang:
Callum_
Plus Member
Plus Member

Hmm ik kreeg vandaag 'n sms van proximus.

'Bedankt voor uw interesse in gratis Internet On GSM. Weldra hebben we ook voor
u een oplossing om gedurende 1 maand Internet On GSM (100 mb) zonder veplichting
uit te proberen. Wij houden u op de hoogte'

Kben prepaid btw.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Proximus schreef:We sturen u een sms'je ter bevestiging van zodra uw test actief is en houden u bovendien via sms regelmatig op de hoogte van uw verbruik. Na 30 dagen of wanneer u uw surflimiet van 250 MB hebt bereikt ontvangt u ook een sms met de boodschap dat de gratis test is afgelopen.
Tja, die eerste SMS heb ik gehad... maar sindsdien is het doodstil... geen regelmatige SMSjes over verbruik en geen SMS dat de gratis test is afgelopen (en aangezien het momenteel niet meer blijkt te werken veronderstel ik dat het inderdaad is afgelopen).

Is dit een professionele manier om nieuwe klanten aan te trekken :nono:
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”