En nu even serieus...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Paginagrote advertentie van Telenet in de krant van woensdag: En nu even serieus. 1,2 miljoen gezinnen maak je niets wijs. Amper twee dagen later opnieuw een advertentie: Je kan er niet naast kijken. 1,1 miljoen gezinnen kozen al voor digitale tv van Telenet.
Bron: http://www.standaard.be/artikel/detail. ... =G5330TJR7
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
paar weken geleden hadden ze er nog 1.4 miljoen klanten
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Ze voelen zich duidelijk op hun tenen getrapt, want ja, met welke kreet maken ze nu al jaren reclame ? Snelheid, snelheid en nog eens snelheid ! Nu moeten ze al teruggrijpen naar statistieken van ISP Monitor, ze zijn in hun gat gebeten in Mechelen 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 83 keer
- Bedankt: 49 keer
Doet mij terugdenken aan die slogan van de GB jaren terug.r2504 schreef:Paginagrote advertentie van Telenet in de krant van woensdag: En nu even serieus. 1,2 miljoen gezinnen maak je niets wijs. Amper twee dagen later opnieuw een advertentie: Je kan er niet naast kijken. 1,1 miljoen gezinnen kozen al voor digitale tv van Telenet.
Was dat niet " 2 miljoen klanten, dat moet je verdienen elke dag " of zoiets ?
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
-
- Forumtroll
- Bedankt: 1 keer
proximusboyke schreef:paar weken geleden hadden ze er nog 1.4 miljoen klanten
Laat dit eens oficieel zien.Van een Telenet site.
Als ze dan toch gaan lopen,zoals ik hier boven lees,kunnen wij overblijvers Telenetters er alleen maar beter op worden,mischien andere uitbater voor de kabel,en voor de klagers onperperkt downloaden.Hole'
Tevreden Telenetter.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker 17 okt 2010, 08:59, in totaal 3 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer

toveren met cijfers noemen ze dat. Net als die 2% die ontevreden zouden zijn.
Puur cijfer tover werk... van ti ta telenet
de koe zegt boe
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
- Bedankt: 104 keer
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 649 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Jij hebt echt wel een probleem met kritiek op TN hé... Waar zit dat "vijand" knopje weer? Ik heb het gehad nu.Rikkyrocker schreef: Laat dit eens oficieel zien.Van een Telenet site.
Er is al een thread waar het verschil in klanten aan bod kwam trouwens.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Forumtroll
bambipower schreef:
toveren met cijfers noemen ze dat. Net als die 2% die ontevreden zouden zijn.
Puur cijfer tover werk... van ti ta telenet
Dat moeten er nu 17 procent zijn,die zijn gaan lopen.Toch goed voor andere providers.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker 17 okt 2010, 09:06, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Patje schreef:Het zit er serieus op tussen die twee
http://telenet.be/1865/0/1/nl/thuis/voo ... kabel.html
ook weer leugens van telenet. Surfen moet je snachts, tv kijken mag nog savondsMet Telenet kan je probleemloos tegelijk surfen en tv kijken.

Laatst gewijzigd door bambipower 17 okt 2010, 09:07, in totaal 1 gewijzigd.
de koe zegt boe
-
- Forumtroll
bambipower schreef:Patje schreef:Het zit er serieus op tussen die twee
http://telenet.be/1865/0/1/nl/thuis/voo ... kabel.htmlook weer leugens van telenet. Surfen moet je snachts, tv kijken mag nog savondsMet Telenet kan je probleemloos tegelijk surfen en tv kijken.
-
- Forumtroll
bambipower schreef:Patje schreef:Het zit er serieus op tussen die twee
http://telenet.be/1865/0/1/nl/thuis/voo ... kabel.htmlook weer leugens van telenet. Surfen moet je snachts, tv kijken mag nog savondsMet Telenet kan je probleemloos tegelijk surfen en tv kijken.
Niets moet snachts,waar staat die MOET in hun voorwaarden.en TV kijken doen de meeste kinderen overdag,en begin van de avond.
Voor jou is het toch geen probleem,je bent toch niet bij Telenet.
-
- Elite Poster
nog nooit gelezen ricky, dat er op smalband gaan? En dat die VERPLICHT worden, hun youtube filmpjes nu snachts te zien?
Telenet vraagt trouwens zelf op hun website om zware bestanden snachts te plannen, om niet geknepen te worden.
Met zware bestanden bedoelen ze dan : verkleinde bestanden.
Dus foto'tjes van 1mb enzo...
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=21&t=13020
Telenet vraagt trouwens zelf op hun website om zware bestanden snachts te plannen, om niet geknepen te worden.
de koe zegt boe
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 77 keer
Rikkyrocker, laat het. 't Is het niet waard je het aan je hart te laten komen.Rikkyrocker schreef: Niets moet snachts,waar staat die MOET in hun voorwaarden.en TV kijken doen de meeste kinderen overdag,en begin van de avond.
Voor jou is het toch geen probleem,je bent toch niet bij Telenet.
Laatst gewijzigd door xayana 17 okt 2010, 11:21, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
je moet niet persoonlijk worden xayana, tgaat hier over ti ta telenet, niet over mijRikkyrocker, laat het. Ze is het niet waard het aan je hart te laten komen.
zwak moment?
Laatst gewijzigd door bambipower 17 okt 2010, 12:54, in totaal 1 gewijzigd.
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
- Bedankt: 106 keer
Ze vergeten alleen de upload snelheden te vermelden wanneer ze hun abonnementen met die van Belgacom vergelijken.quistnix schreef:Ze voelen zich duidelijk op hun tenen getrapt, want ja, met welke kreet maken ze nu al jaren reclame ? Snelheid, snelheid en nog eens snelheid ! Nu moeten ze al teruggrijpen naar statistieken van ISP Monitor, ze zijn in hun gat gebeten in Mechelen

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Mensen toch, neem die oogkleppen eens af.
Ik heb het hier al zo vaak gezegd. Ik heb een Telenet en een Belgacom abbonement.
1) Bij Telenet zat ik na 330GB op verlaagde snelheid en moest ik 's nachts gaan surfen en downloaden. Bij Belgacom heb ik al 2 maanden na elkaar meer dan 800GB gedownload en nog steeds geen verwittiging. Objectiever kan je mijns inziens niet zijn: 1-0 voor Belgacom.
2) Mijn downloadsnelheid is theoretisch dezelfde (30 Mbit) maar ook in de praktijk zijn die nagenoeg hetzelfde. Echter de uploadsnelheid bij Belgacom is ongeveer 3 keer zo hoog (4,15 versus 1,15). Dus 2-0 voor Belgacom.
3) Een intense abonnement (zonder vaste lijn) kost ongeveer 5 euro minder dan een TurboNet. 3-0 voor Belgacom.
4) Als ik dan mijn persoonlijke ervaring even in rekening breng. Mijn Telenet verbinding valt regelmatig spontaan weg, bij Belgacom is die in de laatste 3 maand nog geen seconde weggevallen. 4-0 voor Belgacom?
Oh ja, en begin a.u.b. niet over de combinatie met Televisie want daar bestaat een oplossing voor. Intense van Belgacom (56 euro) + digitale TV van Telenet (6 euro) is nog steeds goedkoper dan de shake van Telenet met TurboNet (68 euro). Dus zelfs als het gaat om goed rekenen hebben ze in Mechelen een probleem. Hun TurboNet en bijhorende shake is (veel) te duur.
Ik heb het hier al zo vaak gezegd. Ik heb een Telenet en een Belgacom abbonement.
1) Bij Telenet zat ik na 330GB op verlaagde snelheid en moest ik 's nachts gaan surfen en downloaden. Bij Belgacom heb ik al 2 maanden na elkaar meer dan 800GB gedownload en nog steeds geen verwittiging. Objectiever kan je mijns inziens niet zijn: 1-0 voor Belgacom.
2) Mijn downloadsnelheid is theoretisch dezelfde (30 Mbit) maar ook in de praktijk zijn die nagenoeg hetzelfde. Echter de uploadsnelheid bij Belgacom is ongeveer 3 keer zo hoog (4,15 versus 1,15). Dus 2-0 voor Belgacom.
3) Een intense abonnement (zonder vaste lijn) kost ongeveer 5 euro minder dan een TurboNet. 3-0 voor Belgacom.
4) Als ik dan mijn persoonlijke ervaring even in rekening breng. Mijn Telenet verbinding valt regelmatig spontaan weg, bij Belgacom is die in de laatste 3 maand nog geen seconde weggevallen. 4-0 voor Belgacom?
Oh ja, en begin a.u.b. niet over de combinatie met Televisie want daar bestaat een oplossing voor. Intense van Belgacom (56 euro) + digitale TV van Telenet (6 euro) is nog steeds goedkoper dan de shake van Telenet met TurboNet (68 euro). Dus zelfs als het gaat om goed rekenen hebben ze in Mechelen een probleem. Hun TurboNet en bijhorende shake is (veel) te duur.
Laatst gewijzigd door Astralon 17 okt 2010, 11:18, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
kwestie van helpdesk, doet belgacom het ook beter
5-0 voor belgacom
serieus
5-0 voor belgacom
serieus
de koe zegt boe
-
- Forumtroll
bambipower schreef:nog nooit gelezen ricky, dat er op smalband gaan? En dat die VERPLICHT worden, hun youtube filmpjes nu snachts te zien?
Nu begrijp ik waarom er zoveel mensen tot s'middags in hun nest blijven liggen.
Zijn Telenetters.

Zou BGC niet beter snachts hun centrales uitzetten,dan slapen hun klanten toch allemaal.En beter voor het milieu.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 10 keer
Inderdaad, dit alles is ook mijn ervaring, muv het uitvallen van telenet lijnen dan want daar hebben wij eerlijk gezegd niet zoveel last van gehad.Astralon schreef:Mensen toch, neem die oogkleppen eens af.
(tenzij tijdens werken aan het kabelnetwerk natuurlijk, maar ook dat viel al bij al wel mee)
Verder heb ik tot hiertoe alleen maar positieve ervaringen met Belgacom vdsl2 lijnen EN de Belgacom contactpersonen/service in het algemeen.
De enige opmerking die ik heb is dat het verkrijgbare lijnprofiel vooraf zou moeten meegedeeld worden, zodat je niet op een 16,5/2 profiel terecht komt wanneer je eigenlijk een 30/6 profiel verwacht. (nog maar 1 keer gehad, 700m van de rop zo bleek).
Aan de andere kant heb ik voorheen nooit op voorhand gevraagd welk profiel er mogelijk was wanneer ik een lijn aanvroeg voor een bepaald adres. Vanaf nu doen we dit dus wel en is dit "issue" meteen ook van de baan.
Mvg
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
wel even melden dat bij een digitaal tv abonnement, de kabelkost er ook nog bijkomt.
[
Post made via mobile device ]
[

- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Als belgacom nu echt wil counteren op telenet maken ze al hun abonnementen unlimited.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Forumtroll
Trojan schreef:Als belgacom nu echt wil counteren op telenet maken ze al hun abonnementen unlimited.
En waarom HD van BGC niet gebruiken,is dat zo slecht.
Kost toch minder.Voor telenet HD betaal je extra 13.30Euro kabel.
800GB en meer haal ik ook in groene uren met turbo.Heb ik VDSL2 niet voor nodig.
En zit er helemaal niet op te wachten.
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Hoor ik daar een stille hintTrojan schreef:Als belgacom nu echt wil counteren op telenet maken ze al hun abonnementen unlimited.

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Forumtroll
honda4life schreef:Hoor ik daar een stille hintTrojan schreef:Als belgacom nu echt wil counteren op telenet maken ze al hun abonnementen unlimited.
Wordt dat stillaan niet eens tijd.
-
- Forumtroll
Astralon schreef:Geloof ik geen bal vanRikkyrocker schreef:800GB en meer haal ik ook in groene uren met turbo.
Dat is jou probleem,
Maandag dinsdag donderdag en vrijdag begin rode uren 15 uur.
100GB per dag van smorgens 8 uur tot 15 uur,geen enkel probleem Tel zelf uit
Kom nog veel verder dan 800GB. 1.6Tib
Top 25 waren allemaal turbonetters tot zelfs 2.5Tib.
En s'avonds rustig TV kijken.
Nu jij weer.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker 17 okt 2010, 15:32, in totaal 2 gewijzigd.
- proximusboyke
- Elite Poster
ik haal op het gemak 800 gb in de rode uren
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
-
- Forumtroll
proximusboyke schreef:ik haal op het gemak 800 gb in de rode uren
Oh ! terug bij Telenet.
- Trojan
- Elite Poster
Ik spreek niet over tv, dat is het laatste dat mij kan schelen, en iets dat ik eigenlijk ook niet nodig heb.Rikkyrocker schreef:Trojan schreef:Als belgacom nu echt wil counteren op telenet maken ze al hun abonnementen unlimited.
En waarom HD van BGC niet gebruiken,is dat zo slecht.
Kost toch minder.Voor telenet HD betaal je extra 13.30Euro kabel.
800GB en meer haal ik ook in groene uren met turbo.Heb ik VDSL2 niet voor nodig.
En zit er helemaal niet op te wachten.
Belgacom heeft als zwakke punt snelheid, waar telenet met hun marketing gretig op inspeelt. Dus belgacom moet inspelen op het zwakke punt van telenet: volume.
Marketing 101!
Tv laat ik buiten beschouwing, want het zuigt bij beide. Zolang ze geen full-hd op alle kanalen geven ga ik dat nooit vrijwillig nemen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- proximusboyke
- Elite Poster
een zender moet toch ook nog fuull hd uitzenden hé
anders ben je er ook niet veel mee
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
-
- Forumtroll
proximusboyke schreef:een zender moet toch ook nog fuull hd uitzenden hé
Toch goed dat de providers het aanbieden.de zenders zullen wel volgen.
Voor wie intereseert is.TV HD intereseert mij persoonlijk niet.
Laatst gewijzigd door Rikkyrocker 17 okt 2010, 16:35, in totaal 1 gewijzigd.
- proximusboyke
- Elite Poster
wa voor zever is da nu weer.
Belgacom en TVV zenden ook full hd uit
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
- Trojan
- Elite Poster
Dat denkt gij. In weze zenden ze maar 720p of 1080i uit en niet 1080p. En dan nog eens serieus gecomprimeerd om bandbreedte te besparen.proximusboyke schreef:wa voor zever is da nu weer.
- proximusboyke
- Elite Poster
ja trojan maar khad het over ricky.
Toen ik het schreef stond er dat aleen TN HD aanbood, maar hij heeft het gewijzigd
Toen ik het schreef stond er dat aleen TN HD aanbood, maar hij heeft het gewijzigd
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
- Trojan
- Elite Poster
En ik heb het over uw full-hd statement.
belgacom noch telenet zenden in full-hd uit, hoogstens hd-ready.
belgacom noch telenet zenden in full-hd uit, hoogstens hd-ready.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
En niet te vergeten de "Live TV" kanalen van Telenet PCTV!!!!
Met een gemiddelde streamsnelheid van 1Mbit/sec ...
Van de naar eigen zeggen snelste Internet Provider van Vlaanderen!!!!
Linkje: ESPN Classic
(en de stream : mms://clusterstream.telenet-ops.be/tvstream4)
Linkje: Actua TV
(En de stream: mms://clusterstream.telenet-ops.be/tvstream2)
Zelfs bovenstaande streams zijn gewoonweg onmogelijk geworden voor diegene die op straf staan in het "Vrij Downloaden" tariefplan.
PS Wel een leuke titel: "En nu even serieus..."

Met een gemiddelde streamsnelheid van 1Mbit/sec ...

Van de naar eigen zeggen snelste Internet Provider van Vlaanderen!!!!
Linkje: ESPN Classic
(en de stream : mms://clusterstream.telenet-ops.be/tvstream4)
Linkje: Actua TV
(En de stream: mms://clusterstream.telenet-ops.be/tvstream2)
Zelfs bovenstaande streams zijn gewoonweg onmogelijk geworden voor diegene die op straf staan in het "Vrij Downloaden" tariefplan.
PS Wel een leuke titel: "En nu even serieus..."

Altijd lachen, per satelliet is de normale bitstream voor gewone tv nog altijd 2~4 mbit/sec.
Een zeer goede stream bv ARD durft 10mbit te doen!
HD kan je niet doen aan de magere streams die hier genoemd worden.
Ik moet persoonlijk altijd heel hard lachen als men over BelgacomHD of TelenetHD begint, het is zo droevig.
Sat-normaal is reeds 10x maal beter, en dat noemen ze niet eens HD
Voor deftige HD heb je minimaal 20mbit nodig...no way dat VDSL of Kabel dat levert.
Voor de duidelijkheid, analoog non HD is bijna de bandbreedte van 80mbit!! Maar het beeld is dan ook naar
Wat ze nu als HD verkopen komt amper in de buurt van Analoge sat,
Een zeer goede stream bv ARD durft 10mbit te doen!
HD kan je niet doen aan de magere streams die hier genoemd worden.
Ik moet persoonlijk altijd heel hard lachen als men over BelgacomHD of TelenetHD begint, het is zo droevig.
Sat-normaal is reeds 10x maal beter, en dat noemen ze niet eens HD

Voor deftige HD heb je minimaal 20mbit nodig...no way dat VDSL of Kabel dat levert.
Voor de duidelijkheid, analoog non HD is bijna de bandbreedte van 80mbit!! Maar het beeld is dan ook naar

Wat ze nu als HD verkopen komt amper in de buurt van Analoge sat,
Groeten Bas.