Belgacom brengt tv-aanbod naar pc en gsm

Nieuws omtrent telecommunicatie
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

quistnix schreef:
Marlboro schreef:Stomme bende mongolen me dat toch zijn bij belgacom jongens toch; op wat trekt dat nu alweer?
Nice !
Marlboro schreef:Lap, voel me nu echt wel belachelijk, ik meende ze maar 3 matchen zouden aanbieden, blijkbaar heb ik niet aandachtig genoeg gelezen, mijn excuses aan iedereen en aan belgacom, vergissen is menselijk he maar daarvoor zijn er nog andere mensen zoals u he die een mens kunnen bijsturen, voel me wel in elkaar gekropen nu ;). Was echt pissed maar de vreugde kan niet op nu :-).
Dus we zijn geen stomme bende mongolen meer bij Belgacom ?
Heb je een handicap ofzo?
Nog eens post 11 sep 2010, 12:46 gelezen? :roll:
Ge kunt ze kussen
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

quistnix schreef: Dus we zijn geen stomme bende mongolen meer bij Belgacom ?
Dat moet een bevrijdende opluchting zijn :angel:
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Heb me ondertussen al geregistreerd op skynet.be aangezien dit moet.
Iemand die ondertussen al wat meer weet? Kan je nu al voor de match van bv vrijdag ofzo bestellen?
Ik lees bv vandaag in het nieuwsblad en ik zie maar 3 matchen staan? Ben ook eens op de westek gaan kijken en daar staat het voor me toch ook niet echt duidelijk op zenne;

•Alle topwedstrijden van het weekend live op uw pc beschikbaar in Pay Per View
•Alle samenvattingen van de wedstrijden van het weekend op uw pc of gsm gratis te bekijken vanaf zondagavond
•Aanbod beschikbaar voor iedereen, Belgacom-klant of niet

Snap je? Int nieuwsblad staat alleen de match erop van vrijdag van genk, de zaterdag waregme-charleroi en de zondag standard-anderlecht.
Kunnen ze nu gewoon geen mensentaal gebruiken en gewoon zeggen int groot; wij zenden alle matchen uit via livestream waarvan u 3 matchen max per speeldag kan bekijken; dat zou tenminste klaar en duidelijk zijn.

Int nieuwsblad en op hun webstek is het beide onduidelijk en staat het anders geformuleerd ook,.

Er staat wel op de webstek alle topwedstrijden van het weekend maar er staat dus niet op ze alle matchen uitzenden? Al zou het toch wel een enorme fout zijn om waregem-charleroi als top match bestempelen en brugge-gent niet ;).
Ge kunt ze kussen
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 371 keer
Bedankt: 121 keer
Recent bedankt: 1 keer
Te Koop forum

Vanaf 1 oktober is voetbal te huur via website, dus nu vrijdag, althans volgens het persbericht.

Persbericht: http://www.belgacom.com/group/gallery/c ... net_nl.pdf

EDIT: meer info
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... C_NL_click

Of www.belgacom11.be
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Abusimbal schreef:Vanaf 1 oktober is voetbal te huur via website, dus nu vrijdag, althans volgens het persbericht.

Persbericht: http://www.belgacom.com/group/gallery/c ... net_nl.pdf

EDIT: meer info
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... C_NL_click

Of http://www.belgacom11.be
per speeldag zijn er tot 3 wedstrijden van de Jupiler Pro League rechtstreeks te bekijken; dit doet mij toch vermoeden ze alleen deze 3 uitzenden die ik hierboven heb gepost. Ik begin hier subiet mss toch nog gelijk te krijgen toen ik int begin zegde ze nie alle matchen ter beschikking stellen, zou echt wel huilen mee de pet op zijn als dat zo is.
Ge kunt ze kussen
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Astralon schreef:Kan mooi worden, zal een beetje afhangen van de gekozen wedstrijden. Aan 3,5 euro hebben ze er natuurlijk belang bij om er de interessante matchen uit te pikken.
Zo hebik het toch begrepen :? .
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Astralon schreef:
Astralon schreef:Kan mooi worden, zal een beetje afhangen van de gekozen wedstrijden. Aan 3,5 euro hebben ze er natuurlijk belang bij om er de interessante matchen uit te pikken.
Zo hebik het toch begrepen :? .
Oke, dus als ik het goed begrijp heb ik uiteindelijk dan toch gelijk en zenden ze niet alle matchen uit via livestream?lol.
Geen rotte euro krijgen ze dan van mij, ik was van plan om eerst cl brugge-gent te bestellen en nadien standard-anderlecht maar aangezien ik niet eens naar brugge-gent kan kijken kunnen ze ferm mijne zak opblazen, geef ik m'n geld niet aan, ze zenden alle topmatchen uit zeggen ze; waarom zeggen ze dat dan? Ze zenden waregem-charleroi uit die geen topmatch is en brugge-gent zenden ze niet uit? Te gek voor woorden.

Wat is ne mens daar nu in godsnaam mee mee 3 matchen die me nie interesseren? Ik ben supporter van gent dus ik wil gent kunnen bekijken, het zal dan alweer de illegale livestream zijn, merci belgacom, goed bezig jongens,manman.

(al hoop ik stillekes het echt eens duidelijk word en het toch zo is ze alle matchen uitzenden via lievstream).
Ge kunt ze kussen
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 371 keer
Bedankt: 121 keer
Te Koop forum

Toch niet zo goed nieuws:

http://www.skynet.be/nieuws-sport/sport ... ?id=705824
Vanaf vrijdag 1 oktober kan je op Belgacom11.be elk weekend drie wedstrijden volgen met live videobeelden. Zo kan je deze vrijdag de wedstrijd tussen KV Mechelen en Racing Genk live volgen vanaf 20u35. Zaterdag zenden we Zulte-Waregem - Charleroi uit vanaf 19u55. Om het weekend in stijl te eindigen is er zondag de klassieker Standard-Anderlecht om 17u45.

Hoe kan je hiervan genieten? Om te beginnen, heb je een account op Skynet nodig. Met een Skynetaccount kan je heel veel dingen doen op de portaalsite en nu dus ook voetbalwedstrijden kopen van de Pro League. Een Skynetaccount aanmaken, staat open voor iedereen. Heb je nog geen account, klik dan op ‘Inschrijven’ bovenaan rechts op de homepagina van Skynet. Vul je gegevens in en koop een wedstrijd voor 3,49 euro op belgacom11.be. Als betalingswijze kan je kiezen tussen Ping Ping en een kredietkaart. Afspraak vervolgens op de pagina met voetbalvideo’s: geniet van de wedstrijd! Heb je de ontmoeting gemist? Je kan de samenvattingen van alle wedstrijden gratis bekijken vanaf zondagavond.

Enkele tips om te eindigen. Heb je nog geen account, wacht dan niet langer om er één aan te maken. Wil je een plaats in ons virtueel stadion, wacht dan niet tot de laatste minuut. Een match kopen kan vanaf de ochtend van de ontmoeting.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

quistnix schreef:
Marlboro schreef:Stomme bende mongolen me dat toch zijn bij belgacom jongens toch; op wat trekt dat nu alweer?
Nice !
Marlboro schreef:Lap, voel me nu echt wel belachelijk, ik meende ze maar 3 matchen zouden aanbieden, blijkbaar heb ik niet aandachtig genoeg gelezen, mijn excuses aan iedereen en aan belgacom, vergissen is menselijk he maar daarvoor zijn er nog andere mensen zoals u he die een mens kunnen bijsturen, voel me wel in elkaar gekropen nu ;). Was echt pissed maar de vreugde kan niet op nu :-).
Blijkbaar was ik toch correct dus mijn antwoord op uw vraag is ja, belgacom zuigt.
Inplaats van gvdm alles aan te bieden,lol.
Dan staat er op hun site; alle topwedstrijden? waregem-charleroi :roll:
brugge-gent zenden ze nie uit,lol.
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Prutsers zijn het; ik zeg ik ga dat toch eens uittesten de match waregem-boeregem nu en betaal mee visa, betaling is gelukt, ik krijg er ook ne mail van maar ik kan de match niet eens bekijken, mannekes toch, ik heb echt alles gedaan en afgezocht naar een link en noem maar op en nikske, helemaal nikske, vuile afzetters maar das niks nieuws onder de zon natuurlijk, BELGACOM s****.
Wat er wel blijft opstaan is: koop, koop,koop, dat blijft er wel opstaan zenne,lol.
Altijd hetzelfde hier, deze moeten het belgisch voetbal niet meer binnen halen, bende amateurs het me zijn.
Ge kunt ze kussen
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Op zulke achterlijke posts heeft het zelfs geen nut om te reageren.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Welke posts :???: Deze heerschappen staan al een tijd bij mijn vijandenlijst. Moet ik hun hatelijke opmerkingen niet meer lezen. Moesten hun posts dan nog iets bijbrengen, neen dus :bang:
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Is de kwaliteit van de live matchen even goed als die van de samenvattingen ?
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Trojan schreef:Op zulke achterlijke posts heeft het zelfs geen nut om te reageren.
Zolang het geld maar binnen stroomt hé. Dat de klant voor iets betaald en niet krijgt is blijkbaar maar van ondergeschikt belang. Kassa kassa graai graai
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Muziekbos schreef:
Trojan schreef:Op zulke achterlijke posts heeft het zelfs geen nut om te reageren.
Zolang het geld maar binnen stroomt hé. Dat de klant voor iets betaald en niet krijgt is blijkbaar maar van ondergeschikt belang. Kassa kassa graai graai
Ik heb gisteravond nog ne mail gestuurd ik nikske te zien heb gekregen, nog steeds geen antwoord gehad.
Dat ze op z'n minst wat laten weten en zeggen ik m'n geld terug krijg of ik de match van zondag krijg in de plaats.
Ik ben benieuwd.

Wel leuk om zien dat sommige mensen hier het normaal vinden een mens mag afgezet worden.
Ik wil eens zien als ze het zelf zouden tegen komen hoe ze zouden reageren; stel je maar eens voor je wat koopt en het dan nooit te zien krijgt en het niet terug krijgt of je geld terug krijgt,roofflll.
Laatst gewijzigd door Marlboro 16 okt 2010, 13:04, in totaal 1 gewijzigd.
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

quistnix schreef:
Nice !

Ja, ze zijn het dus wel, want twas al die tijd enorm stil opeens geworden hoe zou dat toch komen niewaar haha, blijkt ik toch gelijk had en ze slechts 3 matchen maar geven via livetsream zoals ik al die tijd had verkondigd en dan staat er op hun website ze alle topmatchen uitzenden, nogmaals, sinds wanneer is waregem-charleroi een topmatch?
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Ach kijk, een belgacom fanboy die geen kritiek kan verdragen, pijnlijk niewaar, iets aanbieden, liegen op de koop toe en mensen in de zak zetten maar het mag niet gezet worden, ze zijn minstens even erg als telenet, al dezelfden zijn het.
Ge kunt ze kussen
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 757 keer
Bedankt: 252 keer
Provider
Te Koop forum

Je deed die betaling 'in de hoop dat' er meer keuze was dan de aangegeven 3 wedstrijden gekozen door Belgacom. Jammer genoeg bleek de website correct en volledig te zijn.

Anyway, ik hoop dat je je geld terug krijgt, of misschien een tegoed bonnetje voor een match die je wel wil zien.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

cptKangaroo schreef:Je deed die betaling 'in de hoop dat' er meer keuze was dan de aangegeven 3 wedstrijden gekozen door Belgacom. Jammer genoeg bleek de website correct en volledig te zijn.

Anyway, ik hoop dat je je geld terug krijgt, of misschien een tegoed bonnetje voor een match die je wel wil zien.
Ik had gister via visa betaald voor de match waregem-cl brugge en ik heb ne mail terug gekregen als bewijs alles correct en perfect was verlopen met de betaling, nadien zit ik alles maar dan echt alles 30-40min lang af te zoeken en nergens kirjg ik wat te zien, ik heb overal gezocht naar links of streams of eender wat maar niks te zien gekregen en ik had betaald voor de match en deze was alsook niet volzet.
Ge kunt ze kussen
thiebapa
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

problemen bij Atos Worldonline/Banksys ivm betalingen via Visa voor live voetbal :

zie link hieronder:

http://www.skynet.be/nieuws-sport/sport ... ?id=713149
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 237 keer
Bedankt: 143 keer
Provider
Te Koop forum

Waarom kan je niet gewoon van je decoder streamen naar je PC, dus live kanalen of iets opgenomen? Heeft die decoder geen webinterface ofzo ?

Juist zoals je bij satelliet (bepaalde ontvangers) al tijden kunt...
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

SplinterByte schreef:Waarom kan je niet gewoon van je decoder streamen naar je PC, dus live kanalen of iets opgenomen? Heeft die decoder geen webinterface ofzo ?

Juist zoals je bij satelliet (bepaalde ontvangers) al tijden kunt...
Ik heb een slingbox daarvoor maar heb een decoder van telenet en nie van belgacom :-).
Met die slingbox kan ik overal naar al m'n zenders van telenet kijken zowel via de iphone als via de laptop.
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Ondertussen een 2de mail net gestuurd; had er vrijdag zelf al eentje gestuurd, er staat dan op ze zo snel mogelijk iets laten weten, natuurlijk zoals verwacht helemaal nikse.
Ondertussen naar m'n visa gekeken en ik zie er 3.49euro van m'n visa is gegaan voor ne match die ik nooit te zien heb gekregen.
Ik verwacht op z'n minst ze me dat geld terug storten.
Ge kunt ze kussen
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Stop met mailen en pakt uwen telefoon?
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

beetje off topic, maar er is al tijdje een belgacom 11 android applicatie gratis beschikbaar in market
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Goztow schreef:Stop met mailen en pakt uwen telefoon?
Haha, grapjas je toch bent; als ik dat doe ben ik meer dan 3.5 euro kwijt; jaja, bel gratis naar deze nr en wat is het probleem dan; ze sturen je door en dan als ze je door sturen kom je op een betalend nummer uit, daar gaat mijn 3.5 euro dan, dan bel ik voor niks natuurlijk.
Ge kunt ze kussen
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Als zij doorsturen naar een betalend nummer, dan betalen zij en niet jij... Zeurrix had gebeld en een creditnota gekregen voor 1 cent!
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Goztow schreef:Als zij doorsturen naar een betalend nummer, dan betalen zij en niet jij... Zeurrix had gebeld en een creditnota gekregen voor 1 cent!
Ach what the hell, ik zal eens bellen se ;).

Je weet soms toevallig het nr niet,het juiste nr want ik zie er zodanig veel staan ik niet weet welke ik het beste neem.
Ge kunt ze kussen
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

0800/22800 is het algemene nummer.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Goztow schreef:0800/22800 is het algemene nummer.
Ok, heb ondertussen reactie gehad, blijkbaar niet naar het juiste emailadres gestuurd, de belgacom man heeft me het juiste gegeven, eerst dat nog eens proberen se.
Ge kunt ze kussen
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

hm, ik zie gister meende ik nog staan te koop voor de match van vandaag; nu wil ik gent bestellen voor zondag, niks te bespeuren, tis toch echt maar huilen mee de pet op zenne mee belgacom mannekes toch, service noppes waard.
Ge kunt ze kussen
Zamba
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Marlboro schreef:hm, ik zie gister meende ik nog staan te koop voor de match van vandaag; nu wil ik gent bestellen voor zondag, niks te bespeuren, tis toch echt maar huilen mee de pet op zenne mee belgacom mannekes toch, service noppes waard.
de match zal uitverkocht zijn. er is een beperking op de mensen die de match kunnen bekijken, op de pc dan toch.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Heb juust standard-gent besteld en deze keer ziet het er gelukkig wel in orde uit; nu staat er bij van ge hebt uw ticket en ge hebt deze al gekocht, vorige keer was dit niet het geval (maar geld was er wel afgegaan)

Wat ik eens wil weten van mensen hier die al zo'n match gezien hebben; hoe zit mee de kwaliteit?
Ge kunt ze kussen
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”