Ik ben op zoek naar een applicatie waarmee je je stem, als je bijvoorbeeld aan het babbelen met iemand via msn ofzo, om je stem te vervormen. Mijn vrienden en ik willen namelijk iemand beet nemen.
Iemand suggesties?
Bedankt.
stem vervormen
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Nen hete patat in uwe mond steken 

- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Moet dat software of hardware zijn?Zamba schreef:Ik ben op zoek naar een applicatie waarmee je je stem, als je bijvoorbeeld aan het babbelen met iemand via msn ofzo, om je stem te vervormen. Mijn vrienden en ik willen namelijk iemand beet nemen.
Iemand suggesties?
Bedankt.
Er is namelijk in de "gaming headset" topic een modelleke van Logitech vermeld dat ook stemvervorming doet.
Als het software moet zijn: gratis of betalend?
Moet dat live zijn, of opnames bewerken?
Ben je iets met text-to-speech? Dan komt er helemaal geen menselijke stem meer aan te pas. Als ik ooit een bommelding zou doen (nooit), dan zou ik zeker en vast text-to-speech gebruiken.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
- Bedankt: 208 keer
Aan uwn avatar te zien heb jij precies al zo een toestel
(sorry kon het nie laten)

(sorry kon het nie laten)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?