ze spreken van max 12 mb down en 1 mb up....
dus ik vermoed dat het adsl2 is? of adsl2+???
ik zit 2.5 km van de centrale en als het gewoon adsl2 is haal ik toch nooit geen deftige snelheden of vergis ik me?
scarlet internet aan 25 euro....
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
ofterwel wordt je aangesloten op adsl1 of adsl2+. Bij mijn weten is adsl2 niet uitgerold. Anyways normaal gezien als je 'n iets of wat deftige technieker hebt sluit die je wel op adsl2+ aan. Toen ik de gewone scarlet internet pack had was het toch adsl2+ in mijn geval.
Btw op 2.5 km v/d centrale zou je normaal gezien juist de 12 mbit moeten kunnen krijgen. In theorie althans.
Btw op 2.5 km v/d centrale zou je normaal gezien juist de 12 mbit moeten kunnen krijgen. In theorie althans.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
ah ok want op de site van scarlet staat effectioef gewoon adsl2 en geen + en max 12 mb en geen 24....Callum_ schreef:ofterwel wordt je aangesloten op adsl1 of adsl2+. Bij mijn weten is adsl2 niet uitgerold. Anyways normaal gezien als je 'n iets of wat deftige technieker hebt sluit die je wel op adsl2+ aan. Toen ik de gewone scarlet internet pack had was het toch adsl2+ in mijn geval.
dermee dak echt al schrik kreeg....
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Droom er maar niet van. Voor 12Mbit zou je max rond 1 á 1,5km moeten zitten.Callum_ schreef:Btw op 2.5 km v/d centrale zou je normaal gezien juist de 12 mbit moeten kunnen krijgen. In theorie althans.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
ik heb ook dit abbo, ze beloofden mij vooraf een snelheid van 12mbit, eens ik aangesloten was , ben ik nooit hoger geraakt dan 6mbit. Dus geloof niet wat ze beloven.
Het is trouwens ADSL en geen ADSL/2
Het is trouwens ADSL en geen ADSL/2
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb een Scarlet Internet met een 12/640 profiel op ADSL2+. Die 1Mbit upload is mij echter een raadsel, dat zou willen zeggen dat ze je op VDSL2+ aansluiten indien mogelijk. Maar ik twijfel zelfs of BGC een 1Mbit up profiel heeft.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Neen. Scarlet Internet is ADSL2+, maar wie te ver zit van de centrale gaat met veel geluk 6 Megabit krijgen. Ze sluiten voor Scarlet Internet NIET aan op VDSL2. Diegene die wel op VDSL2 zitten, zijn klanten die vroeger aangesloten waren op het intussen aan Syntigo verkochte netwerk, die bovendien een snelheid van meer dan 12 Megabit haalden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Maar waarom zeggen ze dan 1Mbit upload ? 640Kbit is het max op ADSL2+ dacht ik. Foutieve informatie op hun site ???
Internet: EDPNet VDSL
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Tuurlijk is dit foute informatie, is al talloze keren gezegd tegen de helpdesk, maar toch doen ze er niks aan
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –