Telenet-topman Duco Sickinghe ontkent dat hij de nieuwe ceo wordt van de KPN group. “Ik blijf in België", klinkt het. De naam van Sickinghe circuleert al enige tijd als mogelijke opvolger van Ad Scheepbouwer. Duco Sickinghe werd naar voor geschoven als één van de grote kanshebbers voor de topjob bij de Nederlandse operator KPN.
Bron: http://datanews.rnews.be/nl/ict/nieuws/ ... atanews-nl
Duco Sickinghe niet naar KPN
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
't is maar welke bril dat je ophebt héFlashBlue schreef:Spijtig
Anders had ie daar de boel wat kunnen verzieken

http://grafieken.tijd.be/60189683
En een dividend van ongeveer 10%. Ik ken niet te veel andere vormen van beleggen die zo veel opbrengen.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Hele tijd aan het hoofd staan van een kabelbedrijf dat niet anders doet dan kappen op DSL, ontplooiing van ftth tegenhouden en dan CEO worden van een DSL-bedrijf dat ftth aanbiedt. Je zou bijna zeggen: "wie gelooft die mensen nog".
-
- Forumtroll
- Bedankt: 1 keer
Iemand die op 'n paar jaar tijd Telenet vertienvoudigd heeft,willen ze overal.Lord Utopia schreef:Hele tijd aan het hoofd staan van een kabelbedrijf dat niet anders doet dan kappen op DSL, ontplooiing van ftth tegenhouden en dan CEO worden van een DSL-bedrijf dat ftth aanbiedt. Je zou bijna zeggen: "wie gelooft die mensen nog".
Hij zal hier meer verdienen,anders gaat ie wel.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Kijk eens op 5 jaar... ze staan heus niet op hun top, en er zijn al serieuse dieptepunten geweest ook.
Achteraf naar grafiekjes kijken is altijd makkelijk praten... al doet TN het heus niet slecht (maar welk bedrijf wel met een semi monopolie).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Op mijn blog kan je zien dat ik wel vaker investeer in aandelen met een hoog dividendrendement.r2504 schreef:Achteraf naar grafiekjes kijken is altijd makkelijk praten...
En neen, ik gebruik geen 'achteraf' grafiekjes

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 86 keer
mooie blog, Alain !Astralon schreef:[
Op mijn blog kan je zien dat ik wel vaker investeer in aandelen met een hoog dividendrendement.
En neen, ik gebruik geen 'achteraf' grafiekjes.