telenet wijziging voorwaarden....

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Op 1 oktober wijzigd telenet naar algemene voorwaarden....

kan ik al mijn diensten bij telenet kosteloos opzeggen?
moet normaal nog 4 maanden klant blijven....

ik bedoel dus mijn shake telefonie en tv van 21 euro....
en mijn prime abonnement....

kan ik deze allemaal kosteloos opzeggen?
en zoja welke opzegtermijn moet ik handhaven?

Groetjes,
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

http://userbase.be/nieuws/telecom/403-t ... oorwaarden
Dit betekent dat iedereen wie hiermee niet akkoord gaat, zijn contract zonder opzegvergoeding kan verbreken en dat tot en met 31 oktober 2010. [...] Er moet uitdrukkelijk meegegeven worden dat de klant de overeenkomst opzegt omwille van de vernieuwde Algemene Voorwaarden
Dat zal zijn zoals bij een gewone opzegging, 1 maand dus.
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Berichten: 677
Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Lord Utopia schreef:http://userbase.be/nieuws/telecom/403-t ... oorwaarden
Dit betekent dat iedereen wie hiermee niet akkoord gaat, zijn contract zonder opzegvergoeding kan verbreken en dat tot en met 31 oktober 2010. [...] Er moet uitdrukkelijk meegegeven worden dat de klant de overeenkomst opzegt omwille van de vernieuwde Algemene Voorwaarden
Dat zal zijn zoals bij een gewone opzegging, 1 maand dus.

bedankt voor he antwoord....
ik heb naar telenet gebeld en daar beweren ze dat ik die maanden nog moet betalen en ook nog 4 maanden prime kan dat?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dan spreken ze zichzelf tegen. Het staat duidelijk op de website. Die van de helpdesk is dus fout.
GaGo
Member
Member
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 dec 2004, 15:07

Lord Utopia schreef:Dan spreken ze zichzelf tegen. Het staat duidelijk op de website. Die van de helpdesk is dus fout.
ik dacht trouwens dat een opzeg steeds schriftelijk diende te gebeuren. Ik zou in elk geval mijn opzeg aangetekend doen, bij gelijk welke firma ;-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Dubbele topic?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”