Stille 3d kaart
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 624 keer
Ik ben opzoek naar een stille of fanless 3d kaart, ik speel geen games, is puur voor autocad & hoeft geen mega prestaties te leveren, maar in idle zou ik ze graag niet boven m'n cpu fan horen uitkomen. Iemand een idee of ervaring met een stille kaart ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ja oudere kaarten zonder fan ga je wel vinden maar ik heb van de meest recente chips nog geen versies gezien zonder fan.Dafke schreef:Elke kaart met een fanless design is muisstil.
Ik heb hier nog een EN6200TC512 kaartje liggen...
Vroeger had GigaByte verschillende fanless kaarten maar ook zij hebben ze niet voor de meest recente chips.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Ik lees AutoCAD, ik denk Quadro FX-kaarten.
Maar die zijn tegenwoordig allemaal actief gekoeld, passieve recente kaarten ga je niet vinden, of je moet er onnozel grote/dure heatspreader op willen zetten... Nu, die kaarten zijn wel degelijk heel erg stil hoor, dus ik weet niet of dat dat écht zou storen...
Maar die zijn tegenwoordig allemaal actief gekoeld, passieve recente kaarten ga je niet vinden, of je moet er onnozel grote/dure heatspreader op willen zetten... Nu, die kaarten zijn wel degelijk heel erg stil hoor, dus ik weet niet of dat dat écht zou storen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 103 keer
alles onder de 10-12dBa hoop je zo goed als niet.meon schreef:Ik lees AutoCAD, ik denk Quadro FX-kaarten.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1079 keer
- Bedankt: 681 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Laatste kaart die ik gekocht heb was een RadeonHD 4850, passief gekoeld. Recente kaarten vind je wel, je gaat wel wat moeten zoeken.
Merk ontsnapt me momenteel.
Merk ontsnapt me momenteel.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)