eapresley2 schreef:Na alweer een paar weken een strontverbinding te hebben,trachttte a2f de problemen van zich af te schuiven en beweerden ze dat het aan de binnenhuis installatie lag.Dus maakte ze een afspraak om een belgacom technieker de boel te komen checken.Wel iets na 14 u vandaag waren alle testen afgerond,alles was perfect.Dus ik bellen naar de a2F helpdesk om hen te melden dat de problemen bij hen lagen.Wel dat dacht ik,want de helpdesk was gesloten,ook al zegt het bandje dat de helpdesk tot 17u open is.Hoe kan je dan een redelijke service bieden als zelf de kleinste dingen niet gerespecteerd worden.
Snelheden tussen de 2 KB en 30 KB zijn gewoonweg niet aanvaardbaar,en lijken me meer op isdn dan breedband,aangezien ik betaal voor breedband zie ik dat als contractbreuk van adsl2fit zen kant
2kb is zeer weinig , zelf met een inbelmodem kan je 12kb/sec haleb
 
					 
  
 
















 De heren van Webvisie zullen wel zorgen dat hun zakken gevuld blijven (was in het verleden ook al zo).
   De heren van Webvisie zullen wel zorgen dat hun zakken gevuld blijven (was in het verleden ook al zo).
 
 
 Ik wist wel dat het niet veel aan de zaak ging veranderen en dat er meer aan de hand is.
   Ik wist wel dat het niet veel aan de zaak ging veranderen en dat er meer aan de hand is.


