http://radio2.be/detailpagina.cfm?id=22 ... urdecaluwe
Iemand deze morgen deze uitzending beluisterd ? ik moest dringend weg.
Heb enkel de reactie van Begacom gehoord.
Het is enkel de bedoeling om de verschillende gegevens van BGCTV & Skynet & Proximus te groeperen om mensen een pack voor te stellen ipv van losse abonnementen.
"Belgacom en jouw gegevens" vanmorgen op radio 2
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
en als je dat niet wil bellen naar de 0800 99981
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 649 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Ik heb dat geprobeerd. Eerst door het menu: 1 voor NL > voer uw nummer in....... Uw nummer kan niet geregistreerd worden..... Nog eens gebeld... 1 voor NL > voer uw nummer in....... Uw nummer kan niet geregistreerd worden.....xenne schreef:en als je dat niet wil bellen naar de 0800 99981
Na 3 keer opgegeven.

Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- xenne
- Elite Poster
bij mij is het wel gelukt
mvg
mvg
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Laat de reclame van belgacom maar komen als dat er voor kan zorgen dat ik minder moet betalen per maand.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 367 keer
- Bedankt: 174 keer
Wel opletten dat je niet ongewild een contractverlenging aangaat natuurlijk. (geen probleem als je dat wel wilTrojan schreef:Laat de reclame van belgacom maar komen als dat er voor kan zorgen dat ik minder moet betalen per maand.

Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Orange Go Extreme
- Trojan
- Elite Poster
Zolang ik voor belgacom werk en controle heb over mijn lijn denk ik niet aan overstappen.fryelectro schreef:Wel opletten dat je niet ongewild een contractverlenging aangaat natuurlijk. (geen probleem als je dat wel wilTrojan schreef:Laat de reclame van belgacom maar komen als dat er voor kan zorgen dat ik minder moet betalen per maand.)
Moest dommel niet zo duur zijn had ik bij hun wel speedconnect+ genomen vanwege hun echt onbeperkt, maar hun verplichte aankoop van modem voor bestaande klanten hield me tegen, ik had de dure abonnementsprijs er zelfs willen bij nemen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Raar, ik heb enkel een abonnement genomen met hun, vdsl modem moest je niet verplicht kopen? Gewoon bbox2 van ebay gehaald en klaar?Trojan schreef: Moest dommel niet zo duur zijn had ik bij hun wel speedconnect+ genomen vanwege hun echt onbeperkt, maar hun verplichte aankoop van modem voor bestaande klanten hield me tegen, ik had de dure abonnementsprijs er zelfs willen bij nemen.
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Trojan
- Elite Poster
Bij bestaande klanten die willen upgraden naar speedconnect staat nog steeds dat ze (dommel) €139 aanrekenen voor een sagem modem.
- krisken
- userbase crew
Als je contract ten einde is het opzeggen, en nieuw contract aangaan op naam van je vriendin/vrouw geen optie? Wist niet dat dit stond op hun site, vandaar... Bevestigen ze dit ook op de helpdesk? Je weet nooit dat het een fout is dat blijft staan op de website?Trojan schreef:Bij bestaande klanten die willen upgraden naar speedconnect staat nog steeds dat ze (dommel) €139 aanrekenen voor een sagem modem.
Telefonie = EDPnet + OVH
- Trojan
- Elite Poster
Ik heb geen vriendin/vrouw.krisken schreef:Als je contract ten einde is het opzeggen, en nieuw contract aangaan op naam van je vriendin/vrouw geen optie? Wist niet dat dit stond op hun site, vandaar... Bevestigen ze dit ook op de helpdesk? Je weet nooit dat het een fout is dat blijft staan op de website?Trojan schreef:Bij bestaande klanten die willen upgraden naar speedconnect staat nog steeds dat ze (dommel) €139 aanrekenen voor een sagem modem.

Ik heb in het begin van speedconnect daar een ticket voor aangemaakt en ze bevestigden het toen. Het is hier trouwens ook wel meer aan bod gekomen op userbase in dommel-threads.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
- Bedankt: 103 keer
geen idee maar contract staat op naam van vader( dommel home), als vdsl hier komt kan ik dit opzeggen en een nieuw vdsl contract op mijn naam laten zetten?krisken schreef:Als je contract ten einde is het opzeggen, en nieuw contract aangaan op naam van je vriendin/vrouw geen optie? Wist niet dat dit stond op hun site, vandaar... Bevestigen ze dit ook op de helpdesk? Je weet nooit dat het een fout is dat blijft staan op de website?Trojan schreef:Bij bestaande klanten die willen upgraden naar speedconnect staat nog steeds dat ze (dommel) €139 aanrekenen voor een sagem modem.
Of maakt dat niet uit aangezien het adres hetzelfde blijft en enkel de voornaam wijzigt?
- krisken
- userbase crew
Jij bent een andere klant hé, dus mag er niks aan toe doen...q-tec schreef:geen idee maar contract staat op naam van vader( dommel home), als vdsl hier komt kan ik dit opzeggen en een nieuw vdsl contract op mijn naam laten zetten?krisken schreef:Als je contract ten einde is het opzeggen, en nieuw contract aangaan op naam van je vriendin/vrouw geen optie? Wist niet dat dit stond op hun site, vandaar... Bevestigen ze dit ook op de helpdesk? Je weet nooit dat het een fout is dat blijft staan op de website?Trojan schreef:Bij bestaande klanten die willen upgraden naar speedconnect staat nog steeds dat ze (dommel) €139 aanrekenen voor een sagem modem.
Of maakt dat niet uit aangezien het adres hetzelfde blijft en enkel de voornaam wijzigt?
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Deze topic begon over het gebruik van klantgegevens voor marketingdoeleinden door alle bedrijven in de Belgacom groep .... en eindigt in een discussie over het upgraden van een Dommel contract naar Speedconnect.
Is dit niet grandioos
???
Philippe.
Is dit niet grandioos

Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- krisken
- userbase crew
Om terug on-topic te gaan : waarom kiezen ze persé bgc uit, terwijl zoveel ander bedrijven (en dan doel ik ook op degene buiten de telecom-industrie) dit ook doen?
Telefonie = EDPnet + OVH
- xenne
- Elite Poster
misschien omdat belgacom zo correct was om het op de factuur te zetten? andere firma's gebaren zich misschien van krommen aas en maken geen slapende honden wakker?
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
- Bedankt: 624 keer
Maak van "Correct" "wettelijk verplicht" en je zit dichter tegen de waarheidxenne schreef:misschien omdat belgacom zo correct was om het op de factuur te zetten? andere firma's gebaren zich misschien van krommen aas en maken geen slapende honden wakker?