Internet Everywhere: opzegtermijn ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ik ben net geen jaar Mobistar klant en wil van mijn Internet Everywhere abbo af.

Nu stond op mijn laatste factuur:
Getrouwheidsverlenging:
contractduur met mobistar:
Star Datum: 08-SEP-09 Periode 12

Wij bevestigen je keuze voor een nieuwe getrouwheidsperiode voor de hierboven vermelde contracten. De recente voorwaarden van Mobistar kan je bekijken op http://www.mobistar.be/algemenevoorwaarden . Deze voorwaarden zijn van toepassing voor elke nieuwe getrouwheidsperiode.
In de voorwaarden staat nochtans:
4.5.2. Op het einde van de vaste looptijd zal de Overeenkomst stilzwijgend worden verlengd voor onbepaalde duur, tenzij de Klant
ten laatste één maand voor het einde van de looptijd de Overeenkomst per aangetekend schrijven opzegt. Vanaf de stilzwijgende
verlenging kan de Klant, op elk ogenblik en zonder vergoeding, de Overeenkomst opzeggen per aangetekend schrijven en met
inachtneming van een opzeggingstermijn van één maand.
dus zogezegd 1 maand opzeg na het uitdoen van de vaste looptijd. Wil men mij via de factuur duidelijk maken dat ze mij opnieuw een jaar willen aansmeren ?
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

even gebeld, duidelijk:

contract is 12 maand, daarna opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand
dus wordt opgezegd
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Inderdaad. Maandje geleden ook IE opgezegd, vorige week een brief gekregen met: 'het spijt ons dat u het contract opzegt *blabla* wij hopen u in de toekomst terug te mogen zien.'
Ik heb nu mobiel internet op mijn GSM en moest het nodig zijn de datastick van Belgacom.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”