Beste,
Weet iemand of je bij 3stars een account kan nemen zonder een inkomend nummer hieraan gekoppeld ? Bij Nomado kan dit precies wel als ik hun website bekijk (alhoewel ik dacht dat ze 3stars reseller zijn ? Klopt dit ?
VOiD
3stars vs. Nomado
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik wou ook een Sip-account bij 3-stars. Om de instelmogelijkheiden te bekijken.
Online registreren hiervoor gaf steeds een foutmelding.
Ik heb dat gemeld aan hun helpdesk. Het antwoord, een week later: 1 regeltje met een link naar hun webshop waar je DID-nummers kan kopen.
Geen verdere uitleg. Ik denk dus dat het niet kan zonder DID.
Bij Nomado heb ik wel een account zonder DID kunnen maken.
Het nadeel van beiden zijn de beperkte instelmogelijkheiden bij inkomende oproepen.
Of eerder te veel mogelijkheden: bij bezet of onbereikbaar komt men op voice-mail of doorschakeling (naar GSM).
Een simpele bezettoon (BUSY) kan je niet instellen. Dat heb ik toch begrepen uit hun help-pagina's.
Bij Weepee kan je wel BUSY instellen. En bovendien geen maandelijkse kosten. Spijtig van hun Telenet-tarieven.
Online registreren hiervoor gaf steeds een foutmelding.
Ik heb dat gemeld aan hun helpdesk. Het antwoord, een week later: 1 regeltje met een link naar hun webshop waar je DID-nummers kan kopen.
Geen verdere uitleg. Ik denk dus dat het niet kan zonder DID.
Bij Nomado heb ik wel een account zonder DID kunnen maken.
Het nadeel van beiden zijn de beperkte instelmogelijkheiden bij inkomende oproepen.
Of eerder te veel mogelijkheden: bij bezet of onbereikbaar komt men op voice-mail of doorschakeling (naar GSM).
Een simpele bezettoon (BUSY) kan je niet instellen. Dat heb ik toch begrepen uit hun help-pagina's.
Bij Weepee kan je wel BUSY instellen. En bovendien geen maandelijkse kosten. Spijtig van hun Telenet-tarieven.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli