PB Support: what the heck?!

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 15 keer

Wou ik even wat drivers zoeken om bij te werken via de Packard Bell website. Ik ga naar support, en nu blijkt dat heel hun systeem overhoop is gegooid.. Ik heb dus een Packard Bell iXtreme X6570, maar die is langs geen kanten meer terug te vinden, omdat ze nu allemaal volgens productcode gesorteerd zijn. hoe kan ik nu in godsnaam naar support gaan zoeken? :?

Iemand die er al ervaring mee heeft gehad? Ik zou namelijk een BIOS update willen doen, en als ik de verkeerde kies heb ik wel wat voor.

Ohja, productcode is by the way PT.U200X.017 .
To download or not to download, that's the question.
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Heb je geen cdtje erbij gekregen als je je pc gekocht hebt, of op je recovery schijf?
I know, de laatste drivers zijn beter maarja... PB is niet zo schitterend wat betreft drivers vinden :?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 15 keer

Ach, ik heb net even enkele drivers gedownload en aan de mapnamen kon ik toch uitmaken dat hij voor de X6570 (of eigenlijk de M5720) is. Heb ook even de BIOS zelf gecontroleerd en zo de updates gevonden. toch bedankt, er mag alweer een slotje op. en excuseer voor de topic: ik had eerst maar beter moeten zoeken vooraleer ik zo'n overbodige topic opende.

EDIT: of euh, toch niet. Nu heb ik een upgrade gedaan van BIOS P01-A0 naar P01-A1, dewelke 3 weken eerder is verschenen dan A0? what the..
To download or not to download, that's the question.
speciall
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb dat onlangs ook voorgehad,
Ik heb het nodige gevonden via FTP dacht ik...

ftp.backardbell.com ofzo?
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Ik heb het niet echt voor packerd bell maar die productcode plakt normaal toch steeds op de pc tezamen met een serienummer enz ....

Allei, dat was vroeger bij de desktops toch het geval
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 95 keer

Kleine tip: pcidatabase is u vriend ;-)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”