Beste allemaal,
Abusimbal schreef:Indien er een RRI technieker komt zou het goed moeten komen.
Die is vandaag geweest en ...
hij stond er bij, keek er naar en daarmee is het verhaal afgelopen !!!
De man heeft mijn lijn uitgemeten - ik heb denk ik de meest uitgemeten BGC lijn in heel Vlaanderen heb - en veel gezapt. Hij kon enkel maar vaststellen wat de 3 techniekers voor hem al vastgesteld hadden.
Hij heeft ook de voeding van mijn modem vervangen omdat dit volgens hem ook voor problemen kon zorgen; voorlaatste keer was wel de Bbox 2 doch niet de voeding vervangen.
Vervolgens weer zitten zappen. Gevraagd om garage eens open en toe te doen (is automatische) maar die veroorzaakte geen storing. Dit had ik trouwens ook al gecheckt. .
Hij is hier nog een kwartier blijven TV zien om te zien of er nog iets merkbaar was. Aangezien niet, is hij vetrokken.
Toen hij buiten was, gezapt naar Nat. Geographic en Exqi Plus: weer zelfde probleem: schokken, 20 seconden wachten op geluid. Man is teruggekeerd want ik heb direct naar storingen gebeld.
Resultaat: mijn lijn is nog eens uitgemeten en ja hoor, na de 9° of 10° keer was alles weer normaal Nu wordt alles doorgegven aan een "high rescue team" of zoiets. De technieker belt me ook morgenvroeg terug om te vragen of ik nog problems gehad heb. En of ...
En ... in de verdeelkast of de ROP is niet gekeken. Volgens technicus moet men nu een speld in een hooiberg gaan zoeken.
Ik heb deze namiddag - gezien deze avond weer dezelfde problemen - mij in alle spoed naar Telenet begeven want mijn abo-opzeg van 1 maand stopt opp^01/09.
Bovnendien promotie "30 ipv. 50 euro" activiatiekosten voor digicorder. Ik heb huur van 2° BGC decoder stopgezet; 1 zit er toch in het Pack. Niet dat TN beter is, maar ik denk dat dit toch het beste van het slechtste is en met TN had ik de laatste maanden geen problemen meer met digitale TV.
En finaal: iedereen hier in de buurt zit al op 30 Mb profiel. Technieker heeft gebeld om dit voor ons ook aan te vragen maar het kan niet zijn. Als ze bij BGC echt niet opletten zijn ze ons ook nog als internet en tel. klant kwijt. Het zal bij mij ook niet meer kunnen zijn? Ga de zaak ook overmaken aan de Telecom ombudsdienst. Na bijna 2 maanden problemen, 4 dagen verlof, geloop naar BGC winkel etc. is het nog ZERO, NUL, NOUGATBOLLEN veranderd ...