mijn telemeter werkt al enkele dagen niet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

Sinds ik ben overgestapt naar een diamontshake (op 11/8) kan ik via mijn.telenet niet meer de telemeter raadplegen, wat wel nog werkt is de link naar basisvolume. Vandaag naar de technische dienst gebeld, de man is daar zeker een kwartier mee bezig geweest, helaas het werkt nog steeds niet, het dossier is overgemaakt naar ...

Hij vroeg ook naar mijn inlogpaswoord?? (ik dacht dat zij aan mijn dossier konden met een root paswoord??) , ik geef hem dat (beetje met tegenzin) maar volgens hem geraakte hij er niet mee binnen. Heb zelf nog eens uitgelogd en terug aangelogd met datzelfde paswoord en bij mij lukt het wel.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3675
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Dat is normaal, heb ik ook voorgehad bij verandering van abo, ik heb niet gebeld want had er al op een ander forum over gelezen dat alles weer zal werken op de dag dat je uw reset krijgt :) en het was ook zo.
Je kan ook altijd het progje ISP monitor gebruiken, dit heeft dan uw telenet statistieken en kan je zien hoeveel je al verbruikt hebt. (dus een soort telemeter)
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6889
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Laat dat toch maar in orde maken, anders kan je nog 3 keer bellen wanneer je over je limiet gaat.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3675
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Ze kunnen dat niet in orde maken mijn gedacht, is een BUG in hun systeem... (is reeds een gekend probleem die niet opgelost raakt)
pas als de reset er is wordt volume en telemeter terug werkende.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6889
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Ow, dan zal ik een specialleke geweest zijn, nadat die kerel van de helpdesk klaagde dat hij 10 volume packs moest invoeren voor mij, werkte die telemeter & andere shit ineens wel. :banana:
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

Patje schreef:Dat is normaal, heb ik ook voorgehad bij verandering van abo, ik heb niet gebeld want had er al op een ander forum over gelezen dat alles weer zal werken op de dag dat je uw reset krijgt :) en het was ook zo.
wat bedoel je met een reset? Mijn download en uploadsnelheid zijn al wel aangepast
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6889
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Wanneer je overstapt van abbo, moet je wachten tot de volgende aanrekeningsperiode(reset) om je telemeter&co terug te kunnen bekijken.
Het probleem zit hem dus in het feit dat wanneer je over je limiet gaat, 3 keer een waarschuwing krijgt in je browser die je niet weg kan klikken en waarvoor je dus naar de Helpdesk kan bellen.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2277
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

iceke schreef:Wanneer je overstapt van abbo, moet je wachten tot de volgende aanrekeningsperiode(reset) om je telemeter&co terug te kunnen bekijken.
Het probleem zit hem dus in het feit dat wanneer je over je limiet gaat, 3 keer een waarschuwing krijgt in je browser die je niet weg kan klikken en waarvoor je dus naar de Helpdesk kan bellen.
ok bedankt voor je uitleg. De man gisteren aan de helpdesk had er precies niet veel kaas van gegeten, heb meerdere keren moeten zeggen welke melding ik kreeg bij het aanklikken van de telemeter. Ik veronderstel dan ook dat de technische dienst mij één van de komende uren niet zal gaan contacteren
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6889
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Daar mag je 100% zeker van zijn dat dat niet gaat gebeuren.
Beter eens terugbellen naar hun 0800 nummer en hopen op een meer ervaren helpdekser..., en nog eens, en nog eens, en nog eens, tot het opgelost is ;-)
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3675
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

bartman schreef:
Patje schreef:Dat is normaal, heb ik ook voorgehad bij verandering van abo, ik heb niet gebeld want had er al op een ander forum over gelezen dat alles weer zal werken op de dag dat je uw reset krijgt :) en het was ook zo.
wat bedoel je met een reset? Mijn download en uploadsnelheid zijn al wel aangepast
Daarmee wordt bedoeld de dag dat uw reset is, het terug op 0 (nul) zetten van uw telemeter
bvb de 7 de of 15de vd maand.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”