Ik had dit eerst niet door, toen ik de eerste keer MW2 hiermee speelde, was ik helemaal in de war, want al het geluid kwam langs de verkeerde kant. Iemand schoot links, maar hoorde het rechts. Toen heb ik in de geluidsconfiguratie eens zo'n test gedaan die afzonderlijk links en rechts laat afspelen, en inderdaad, het was tegenovergesteld.
Heb dit ook op een andere PC getest, en net hetzelfde probleem. Het ligt dus aan de koptelefoon.
Omdat terugbrengen geen optie is, zou ik dit graag op een andere manier doen. Ik heb al een 3.5mm female to male extension aangekocht en zal deze binnenkort ontvangen. Is het dan mogelijk om die kabel middendoor te knippen en de 2 kabels om te draaien om dit te fixen (heb dit ergens gelezen, maar klinkt precies zo raar)? De kabel zal enkel voor deze koptelefoon gebruikt worden, dus dit vormt geen probleem met andere audio apparaten.
Heb ook al gegoogled en ben blijkbaar niet de enige. Ze stellen een adapter oid voor, maar hou het liever bij het materiaal dat ik nu al heb en eventueel die extra verlengkabel.
PS: Zeg nu aub niet dat ik ze omgekeerd aanheb, want er staat wel degelijk een "R" en een "L" aangeduid, en ik weet het verschil tussen beiden