dvd speler = andere code aanvragen

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
juke

hallo,

tis hier weeral met mij he :-)))

een vraagje mijn vader heeft een draagbare dvdspeler in amerika gekocht en natuurlijk werken de europese dvds er niet op he. ze hadden hem daar nochthans gezegd dat da geen probleem was. ik heb op mijn comp gekeken en daar kan ik mijn area code 4 X verstellen en dan is het voorbij. Ik heb in het boekje van die draagbare dvd speler gekeken en daar staat inderdaad iets beschreven van levels. Ik kan uit 8 verschillende area codes kiezen maar geen enkel wil de europese dvds afdraaien. En de amerikaanse dvd die hij heeft meegebracht werkt perfect onder alle codes

hier de codes:

level 1 : G
level 3: PG
level 4: PG 13
Level 6: R
Level 7: NC-17

deze codes staan dus in het boekje beschreven maar code 2, 5 en 8 kan ik op de dvdplayer ook aanduiden. Raar he. is er noch hoop dat de dvdplayer europese dvds kan afdraaien????

ik hoop het anders is deze nutteloos

ik heb achteraan op de dvd doosjes gekeken en op de europes dvds staat er code area: 2 (PAL) dus veronderstel ik dat ze code 2 bedoelen en op die amerikaanse dvd staat er PG-13 dus dit is level 4

pleace help ons en ik zal u dankbaar zijn noch een prettige avond
vele groeten van juke
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

het is normaal gezien mogelijk, die dvd speler wat voor een aansluiting heeft die? cinch scart s-video?

als die dvd speler alleen een ntsc signaal (standaard in usa) zend naar de tv dan gaat het niet lukken
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Maybe kan je eens wat meer info posten over je dvdplayer. dan kunnen we eens kijken in de manual ofzo, voor settings... zo zou ik het niet weten. Ik weet ook niet of dat gaat lukken met die scart, cinch, s-video, hoe dan ook moet die dvdplayer instaat zijn om pal uit te zenden.
I love it when a plan comes together!
juke

Toshiba
Portable DVD player
SD-P2000

is er nog meer info nodig? laat het dan eens weten als je wilt

bedankt he

bye
groeten juke :wink:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

hmm heb eens snel gekeken en in eerste instantie kan dat toestel geen pal signaal uitsturen, dat zal dus al niet lukken vrees ik. Het enige wat nog kan lukken is als je dat toestel op die european level kan zetten.
Als je die level niet kan aanpassen zodat dvd speelt, vrees ik ervoor, denk dat er niet te veel anders voor te doen is... :-(
I love it when a plan comes together!
tuurke
Plus Member
Plus Member

hier heb je de volledige handleiding

Code: Selecteer alles

http://tacpservice.toshiba.com/ConsumerProductSupport/Manuals/portables/sdp2000_ownman.pdf
kijk eens op pagina 63 daar staat hoe je Parental Lock moet aanpassen
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”