Lord utopia's overzetting op VDSL2

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 624 keer

Lord Utopia schreef: Maar mij hoor je niet meer klagen. Ik word overmorgen op VDSL2 gezet (nadat eerst iedereen zei dat het niet mogelijk was, tenzij ik BGCTV nam uiteraard), dus ik ben tevreden van de dienstverlening. ;)
?Hoelang heeft dat spelleke geduurd ?
Vervang "internetverbinding" door eender welk ander consumenten product, zou je het dan ook nemen dat ze je een maand van het kaske naar de muur sturen ?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

iceke schreef:
Lord Utopia schreef: Maar mij hoor je niet meer klagen. Ik word overmorgen op VDSL2 gezet (nadat eerst iedereen zei dat het niet mogelijk was, tenzij ik BGCTV nam uiteraard), dus ik ben tevreden van de dienstverlening. ;)
Vervang "internetverbinding" door eender welk ander consumenten product, zou je het dan ook nemen dat ze je een maand van het kaske naar de muur sturen ?
Ah nee, da's evident. Maar spijtig genoeg zit ge bij een telecomproduct vast voor 12 maanden, bij mobiele telefonie tot 24 maanden (zelfs 36 maanden bij bedrijven als Euphony).
Ik kan u wel garanderen dat ik daarvoor niet tevreden was. Ieder mens die andere mensen begrijpt en wil begrijpen, zou mij ook begrepen hebben.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Ik begrijp u maar al te goed ;-), maar om tevreden te zijn met de dienstverlening van een bedrijf, na zo'n lijdensweg.......
Lord Utopia
Erelid
Erelid

iceke schreef:Ik begrijp u maar al te goed ;-), maar om tevreden te zijn met de dienstverlening van een bedrijf, na zo'n lijdensweg.......
Ter verduidelijking: ik ben tevreden met mijn DSL-lijn (en de upgrade van overmorgen). :P De dienstverlening kan stukken beter, dat is zeker!
Ik heb zelfs nog gezegd tegen die mevrouw aan de lijn die mijn lijn ging omzetten naar VDSL2: "Ge zijt een schat". Alee, ik geef toe, mijn mening over een provider kan van dag op dag veranderen.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Moest je het nu tevoren hebben gevraagd, dan ging men je natuurlijk wel gezegd hebben dat je slechts op adsl ging gezet worden. Dus volgens mij ging jij uit van te hoge verwachtingen. Dat is niet de fout van BGC. Ten hoogste kan je hen onvolledige communicatie verwijten.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Goztow schreef:Moest je het nu tevoren hebben gevraagd, dan ging men je natuurlijk wel gezegd hebben dat je slechts op adsl ging gezet worden. Dus volgens mij ging jij uit van te hoge verwachtingen. Dat is niet de fout van BGC. Ten hoogste kan je hen onvolledige communicatie verwijten.
We gaan niet opnieuw beginnen hé.

Dit toont aan dat ik wél op VDSL2 kan aangesloten worden. Zoals iceke al zei in een ander topic: enkel bij telecom kunnen ze u wijs maken wat ze willen, omdat ge daar vast kunt zitten voor maanden tot jaren.

Als ge een aankoop doet van bijvoorbeeld een zak chips, en der zit maar 50 gr in ipv 200 gr, dan is dat uw eigen schuld. Bij telecomproviders is dat giswerk ('t kan alle kanten uitlopen). En uiteindelijk heeft de klant niets aan excuses van: jamaar, de technologie laat dat niet toe). Gewoon wat meer openheid naar de klanten toe, da's al wat ik wens!

Ik heb mijn internetverbinding online besteld. Ik heb meermaals gecheckt of VDSL2 beschikbaar was (via Belgacom website, alsook EDPnet/Dommel), dat is het.

Maar goed, ik wil dit topic niet bevuilen (te laat? mijn oprechte excuses). Daarmee zijn de topicstarter zijn problemen niet opgelost.
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Ik ben het met je conclusies eens, maar ben het niet eens met
De dienstverlening kan stukken beter, dat is zeker!
Vervang dienstverlening dan met communicatie...
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Goztow schreef:Ik ben het met je conclusies eens, maar ben het niet eens met
De dienstverlening kan stukken beter, dat is zeker!
Vervang dienstverlening dan met communicatie...
Ah neen? Voor mij is dienstverlening toch wel ook de helpdesk. Misschien hebt gij een andere invulling van het woord, dat kan ook. :D
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Efkes de offtopic posts afgesplitst. Wat ik bedoel is: de helpdesk was correct om het je te weigeren, o.b.v. het beleid op dit vlak. dat je toch op VDSL2 komt is eerder een uitzonderingsmaatregel. De helpdesk was dus niet fout en kan moeilijk in dat opzicht een gebrek aan dienstverlening worden verweten.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Goztow schreef:Efkes de offtopic posts afgesplitst. Wat ik bedoel is: de helpdesk was correct om het je te weigeren, o.b.v. het beleid op dit vlak. dat je toch op VDSL2 komt is eerder een uitzonderingsmaatregel. De helpdesk was dus niet fout en kan moeilijk in dat opzicht een gebrek aan dienstverlening worden verweten.
Ik denk dat je mijn verhaal niet goed begrijpt. De helpdesk heeft mij niets geweigerd, zij hebben mij juist op VDSL2 gezet...
De helpdesk was zelf verrast waarom ik niet direct op VDSL2 werd aangesloten.

Wat ik met de dienstverlening bedoel, is dat de wachttijd toch wel wat mag verkorten. Gelukkig is de helpdesk gratis. ;)
Regulus
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Misschien is mijn ervaring anecdotisch maar ik heb absoluut geen klagen .. In maart bleek ik recht te hebben op een VDSL2 lijn (komende van ADSL) en vanaf het tijdstip om mijn eigen info te vergaren over hoe en waar en wanneer, de decoder gaan halen in een Bcom shop tot de activatie verliepen net geen 2 weken (geteld in werkdagen!) .. mijn Bcom TV ging nog de helft sneller 8) .. dus mij hoor je niet eens piepen .. OK, toegegeven, ik woon (waarschijnlijk) in een "comfortzone", en ik probeer mij vooraf zelf zodanig te informeren dat de "helpdesk" maar enkel ja of neen moet zeggen :wink: :lol:
FWIW
iceke
Elite Poster
Elite Poster

Zolang alles goed gaat bij Belgacom hoef je dan ook niet te klagen, maar van zodra er iets mis loopt is het om :bang:
Bij Telenet zie je daar vooruitgang in, bij Belgacom is het nog altijd 1980 op dat gebied.
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

iceke schreef:
Lord, neem het mij niet kwalijk maar ik merk dat je door de reactie van Iceke je in enkele posts 180 ° van mening verandert. Hierboven staat er duidelijk "dus ik ben tevreden van de dienstverlening. ;)". Iets verder is het net het omgekeerde :???: En neen, het is allerminst mijn bedoeling om opnieuw te beginnen. Ik ben vooral blij voor je dat je dan toch VDSL2 krijgt.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

quistnix schreef: Lord, neem het mij niet kwalijk maar ik merk dat je door de reactie van Iceke je in enkele posts 180 ° van mening verandert. .
Ik denk niet dat Lord van mening veranderd is hoor, maar om dat nu goeie "dienstverlening" te noemen....
Laat ons hopen voor Lord eind goed, al goed.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

quistnix schreef: Lord, neem het mij niet kwalijk maar ik merk dat je door de reactie van Iceke je in enkele posts 180 ° van mening verandert. Hierboven staat er duidelijk "dus ik ben tevreden van de dienstverlening. ;)". Iets verder is het net het omgekeerde :???: En neen, het is allerminst mijn bedoeling om opnieuw te beginnen. Ik ben vooral blij voor je dat je dan toch VDSL2 krijgt.
Ik leg het niet goed uit, da's mijn fout.

Ik bedoel: ik ben tevreden dat ik VDSL2 krijg, maar vind het spijtig dat ik zo lang moet wachten als ik aan de lijn hang. (en natuurlijk spijtig dat ik zoveel keer over en weer heb moeten lopen)

Ik ben blij dat jij blij bent ;D

Bedankt icekee voor de goeie hoop.
Regulus
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

iceke schreef:Zolang alles goed gaat bij Belgacom hoef je dan ook niet te klagen, maar van zodra er iets mis loopt is het om :bang:
Bij Telenet zie je daar vooruitgang in, bij Belgacom is het nog altijd 1980 op dat gebied.
Dat was, altans met mijn ADSL verbinding, nooit het geval bij mij (VDSL2 en Bcom TV heb ik nog niet lang genoeg om daar iets over te zeggen)... bij de heel weinige onderbrekingen die ik ooit gehad heb ben ik door de (technische) helpdesk altijd snel en correct geholpen. Eén enkele keer heb ik 4 dagen zonder internet gezeten maar dat kwam door een ernstige technische storing aan de kant van Bcom, en ik heb, gezien de vorige ervaringen, geen enkele reden om dat argument te twijfelen ... uit eigen ervaring weet ik dat men sommige pannes niet met een toverstokje kan oplossen ... ik kon dat destijds in mijn vak ook al niet :wink: :roll: Ik moet er wel bij zeggen dat ik vooraleer naar de helpdesk te bellen ik de foutdiagnostiek aan mijn kant al had gemaakt :wink: dat vergemakkelijkte de conversatie aanzienlijk :-D
Alhoewel persoonlijke ervaringen altijd anecdotisch zijn heb ik met Telenet bijzonder zure ervaringen en zelfs nog voor ik ook maar klant was, bij Bcom vind ik de dienstverlening meer dan acceptabel en met een behoorlijk product en ik vind dat ze er sterk op vooruit gegaan zijn ...
JMHO
Goztow
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Lord Utopia schreef:
quistnix schreef: Lord, neem het mij niet kwalijk maar ik merk dat je door de reactie van Iceke je in enkele posts 180 ° van mening verandert. Hierboven staat er duidelijk "dus ik ben tevreden van de dienstverlening. ;)". Iets verder is het net het omgekeerde :???: En neen, het is allerminst mijn bedoeling om opnieuw te beginnen. Ik ben vooral blij voor je dat je dan toch VDSL2 krijgt.
Ik leg het niet goed uit, da's mijn fout.

Ik bedoel: ik ben tevreden dat ik VDSL2 krijg, maar vind het spijtig dat ik zo lang moet wachten als ik aan de lijn hang. (en natuurlijk spijtig dat ik zoveel keer over en weer heb moeten lopen)

Ik ben blij dat jij blij bent ;D

Bedankt icekee voor de goeie hoop.
Ik had het niet zo begrepen, waardoor dus het misverstand.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”