Goztow schreef:Moest je het nu tevoren hebben gevraagd, dan ging men je natuurlijk wel gezegd hebben dat je slechts op adsl ging gezet worden. Dus volgens mij ging jij uit van te hoge verwachtingen. Dat is niet de fout van BGC. Ten hoogste kan je hen onvolledige communicatie verwijten.
We gaan niet opnieuw beginnen hé.
Dit toont aan dat ik wél op VDSL2 kan aangesloten worden. Zoals iceke al zei in een ander topic: enkel bij telecom kunnen ze u wijs maken wat ze willen, omdat ge daar vast kunt zitten voor maanden tot jaren.
Als ge een aankoop doet van bijvoorbeeld een zak chips, en der zit maar 50 gr in ipv 200 gr, dan is dat uw eigen schuld. Bij telecomproviders is dat giswerk ('t kan alle kanten uitlopen). En uiteindelijk heeft de klant niets aan excuses van: jamaar, de technologie laat dat niet toe). Gewoon wat meer openheid naar de klanten toe, da's al wat ik wens!
Ik heb mijn internetverbinding online besteld. Ik heb meermaals gecheckt of VDSL2 beschikbaar was (via Belgacom website, alsook EDPnet/Dommel), dat is het.
Maar goed, ik wil dit topic niet bevuilen (te laat? mijn oprechte excuses). Daarmee zijn de topicstarter zijn problemen niet opgelost.