Vandaag moest normaal mijn Belgacom Intense (zonder vaste lijn) geactiveerd worden.
Netjes gewacht tot 18:00 uur zoals vermeld in het schrijven en de SMS die ik ontvangen hebben maar zonder resultaat.
Voor alle zekerheid eens gekeken of er spanning op mijn lijn stond en dat is gemeten tussen a en b -52,7 Volt.
Iemand een idee of dit normaal is? Ik bedoel hiermee dat het -52,7 volt is?
Nog andere dingen die ik zelf kan testen/meten?
Belgacom Intense geactiveerd?
- tomw
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 10 keer
Het feit dat er 52.7V op uw lijn staat zou erop kunnen wijzen dat het koperpaar aangesloten is. Hoewel dit geen dingen zijn die je normaal met een multimeter meet.Astralon schreef:Vandaag moest normaal mijn Belgacom Intense (zonder vaste lijn) geactiveerd worden.
Netjes gewacht tot 18:00 uur zoals vermeld in het schrijven en de SMS die ik ontvangen hebben maar zonder resultaat.
Voor alle zekerheid eens gekeken of er spanning op mijn lijn stond en dat is gemeten tussen a en b -52,7 Volt.
Iemand een idee of dit normaal is?
Nog andere dingen die ik zelf kan testen/meten?
Om zeker te zijn zou ik gewoon eens bellen naar de klantendienst.
Als je een bevestigings-sms gekregen hebt denk ik dat uw lijn aangesloten is. Misschien eens de bekabeling naar uw modem controlleren.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
De volgende batch van activaties loopt rond 21u, als je tegen dan geen verbinding hebt kan je eens bellen nar de storingsdienst. Als het een bbox2 is kan je deze eens rebooten, 't schijnt dat die na 90 minuten stopt met zoeken naar synchro.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- tomw
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 10 keer
Worden de activaties met een script gedaan misschien? Ik dacht dat de technieker die de draden aansluit dat ook meteen deed?Trojan schreef:De volgende batch van activaties loopt rond 21u, als je tegen dan geen verbinding hebt kan je eens bellen nar de storingsdienst. Als het een bbox2 is kan je deze eens rebooten, 't schijnt dat die na 90 minuten stopt met zoeken naar synchro.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Als de technieker die de bedrading heeft uitgevoerd per ongeluk de activatie niet heeft opgestart, dan zal je modem geen syncro krijgen. Elke middag en elke avond loopt er echter een tooltje over de werkorders van de afgelopen dag die de poorten alsnog opent (of eventueel terug afsluit)tomw schreef:Worden de activaties met een script gedaan misschien? Ik dacht dat de technieker die de draden aansluit dat ook meteen deed?Trojan schreef:De volgende batch van activaties loopt rond 21u, als je tegen dan geen verbinding hebt kan je eens bellen nar de storingsdienst. Als het een bbox2 is kan je deze eens rebooten, 't schijnt dat die na 90 minuten stopt met zoeken naar synchro.
Ik dacht nu wel dat het vroeger was dan 21u, maar daar zou ik mij in kunnen vergissen.
Mocht je een telefoontoestel liggen hebben, dan kan je eens luisteren op je invoerparen of je geen bezettoon hoort. Gezien je geen vaste lijn hebt, zou je normaal die bezettoon moeten horen. Daarmee weet je toch al dat de lijn doorkomt.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Vandaag gebeld en er is blijkbaar iets mis gelopen met de orderverwerking.
Het blijft onvoorstelbaar dat grote bedrijven zo moeilijk de afspraken, die ze nota bene zelf maken, kunnen nakomen.
Ik ben al blij dat ik voor dit soort zaken geen dag vrij moet nemen.
Het blijft onvoorstelbaar dat grote bedrijven zo moeilijk de afspraken, die ze nota bene zelf maken, kunnen nakomen.
Ik ben al blij dat ik voor dit soort zaken geen dag vrij moet nemen.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Welcome to the clubAstralon schreef:Probleem is opgelost.

Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.