1) dit is een noreply mail, dus daarop antwoorden heeft geen zin (makkelijk van telenet om zo lastige vragen te ontwijken)
2) dus naar hun 016 nummer gebeld, de helpdesker van de technische dienst kon mij enkel het klacht contactformulier aanbevelen, gezien telenet geen directe e-mail addressen van de helpdesk en/of andere diensten publiceert (makkelijk van telenet om zo lastige vragen te ontwijken). Hij begreep dat er inderdaad issues waren met de FUP meter en begreep mijn standpunt dat het niet eenvoudig te interpreteren valt wanneer men over de harde grens gaat.
Dus dan maar via e-mail:
3) het e-mail formulier werkt blijkbaar niet:

je kan de mailform niet invullen gezien hij een keuze eist bij 'Waarover gaat je klacht*' maar je deze keuze niet kan maken.
(makkelijk van telenet om zo lastige vragen te ontwijken)
Zijn er nog andere manieren om telenet te contacteren zodat er een audit trail is ? Wat er in een gesprek vernoemd is, heeft weinig bewijslast. Een aangetekend schrijven is mijn laatste toevlucht. Andere manieren welkom.