Telenet digitaal onbereikbaar

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Ik zou graag een klacht neerleggen bij Telenet wegens hun vage telemeter die geen meetbare objectieve gegevens ondersteunt, en dit naar aanleiding van een geautomatiseerde e-mail vanaf [email protected] waar men blijkbaar niet kan op reageren.

1) dit is een noreply mail, dus daarop antwoorden heeft geen zin (makkelijk van telenet om zo lastige vragen te ontwijken)

2) dus naar hun 016 nummer gebeld, de helpdesker van de technische dienst kon mij enkel het klacht contactformulier aanbevelen, gezien telenet geen directe e-mail addressen van de helpdesk en/of andere diensten publiceert (makkelijk van telenet om zo lastige vragen te ontwijken). Hij begreep dat er inderdaad issues waren met de FUP meter en begreep mijn standpunt dat het niet eenvoudig te interpreteren valt wanneer men over de harde grens gaat.

Dus dan maar via e-mail:

3) het e-mail formulier werkt blijkbaar niet:

Afbeelding

je kan de mailform niet invullen gezien hij een keuze eist bij 'Waarover gaat je klacht*' maar je deze keuze niet kan maken.

(makkelijk van telenet om zo lastige vragen te ontwijken)

Zijn er nog andere manieren om telenet te contacteren zodat er een audit trail is ? Wat er in een gesprek vernoemd is, heeft weinig bewijslast. Een aangetekend schrijven is mijn laatste toevlucht. Andere manieren welkom.
honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

ub4b schreef:je kan de mailform niet invullen gezien hij een keuze eist bij 'Waarover gaat je klacht*' maar je deze keuze niet kan maken.
Je hebt nochtans de mogelijkheden...

- Ik heb een opmerking over mijn internetaansluiting
- Ik heb een opmerking over de dienstverlening van Telenet

... beiden lijken mij van toepassing.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

Met IE lukt het wel. Nochtans staat mijn NoScript in Firefox duidelijk af.
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Probeer eens met Opera, als zowel IE als FF niet lukken?
Opera is de meest standaarden compatibele browser.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”