Met nog eens te lezen wordt het me iets duidelijker.
Kan het niet zijn dat je camera's zich "aanmelden" bij de producent met hun serial, en dat ze UITGAANDE verbinding moeten kunnen maken op poort 80 of iets anders?
UPNP zullen die dingen wel niet ondersteunen dusja...
Wat er nadien gebeurt is me een raadsel, zouden zij hun beeld uploaden naar china, en jij vervolgens downloaden van china (volgens mij is dat vragen om behoorlijk wat lag, maar kom
)
Edit:
Na vlug de handleiding te verkennen:
Hoop ik dat je ten eerste geen gebruik maakt van je PPPoE verbinding, want 4 extra sessie's zal niet gaan bij je provider denk ik.
DDNS *4 naar 1 IP is nogal zinloos (ik zou dyndns configureren in je router in de hidden paginga's ipv dat), waarschijnlijk slagen de camera's er niet in zonder PPPoE om dit waar te maken, of zenden ze je intern ip door.
Kan je lokaal, door gewoon naar hun ip te browsen ze bekijken? en is dit wat je wil via internet?
Edit2:
Er staat toch uitgelegd hoe je moet forwarden naar je camera's, met PPPoE uit moet dat werken (UPnP opent misschien de poort zelf voor je?)
Geen chinese functies gebruiken zou ik zeggen, misschien werkt dat nog slechter als de BBOX

.
Misschien begin je best met op de computer eens een luisterende poort te openen (VNC Server draaien ofzo), en dan testen met behulp van
http://www.canyouseeme.org/ of je door de BBOX2 geraakt.
Daarna kan je proberen een dyndns account te configureren in de verborgen pagina's van de Box (even zoeken op het forum).
Zo weet je zeker dat DDNS en Forwarding werkt.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –