Waaraan doet me dit nu toch denken?

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
C-Phest
Premium Member
Premium Member

LOL ... dit lees ik net op Tweakers en kon het jullie echt niet onthouden ... ik kan er niet de vinger opleggen maar dit verhaal klinkt mij zo bekend in de oren ;)

Internetprovider Fast-XS kan het hoofd niet boven water houden in de branche en zal zijn klanten overdragen aan Dutch Web Services. In een mededeling op de site van Fast-XS meldt het bedrijf dat het de afgelopen tijd meerdere malen storingen had op ADSL-lijnen, terwijl de klanten door moesten betalen. Dit aangezien DutchDSL, die de lijnen voor Fast-XS onderhoudt, dat onderhoud in rekening bracht bij Fast-XS en zodoende klanten ontevreden raakten over de service waar ze wel voor betaalden maar niet kregen geleverd. De betalingsplicht enerzijds aan DutchDSL, en de niet betalende klanten anderzijds, hebben FastXS nu op de rand van faillisement gebracht.

Dutch Web Services, dat een zusterbedrijf is van DutchDSL en een deel van de klanten overneemt van Fast-XS, meldt echter dat de gebrekkige communicatie van de kant van Fast-XS de reden is geweest van het foutlopen. Zo zou Fast-XS niet alle storingen hebben doorgegeven, waardoor niet alles opgelost kon worden. Dutch Web Services heeft aan de klanten gemeld dat alle problemen en storingen zo spoedig mogelijk zullen worden opgelost.

EDIT: Ik zie juist dat dit verhaal nog niet afgelopen is ... Ook hier is het gehakketak om wie de schuldige is ...

http://www.tweakers.net/nieuws/31841 voor de nieuws update

Wat ook interessant is, is het feit dat deze zaak WEL op tv gekomen is, in het programma Kassa, de Nederlandse variant van Recht Van Antwoord als het ware.

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... ber=381491

voor de filmkes :)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Tae
Premium Member
Premium Member

Hopelijk word dit ook eens op tv vertoond hoe het hier aan toe gaat :twisted:

Het intereseert mij geen reet wie hier schuldig aan is daar zijn wij klanten vet mee maar dat er maar snel een oplossing uit de bus komt ;) :x

Ik vraag mij af wat wanneer die onbudsmannen en andere inrichtingen hier iets dringend aan kunnen doen :???: Dit spelletje kan toch ook niet langer bezig blijven he :roll:

O ja nog iets moet ik nu modem of breedband kiezen voor het filmpje te bezien :lol: :x
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Best modem, anders gaat ge lang mogen wachten.

Mja, het zal wel niet zo lang meer duren vooraleer ze in programma's komen, ik mag enkel hopen dat ze dan zwaar afgestraft worden, minder verdienen ze niet.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Tae schreef:O ja nog iets moet ik nu modem of breedband kiezen voor het filmpje te bezien :lol: :x
Geen van beiden, tis "order on dvd" dat we nodig hebben willen we het deze maand nog kunnen bekijken :twisted:
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”