
Internetprovider Fast-XS kan het hoofd niet boven water houden in de branche en zal zijn klanten overdragen aan Dutch Web Services. In een mededeling op de site van Fast-XS meldt het bedrijf dat het de afgelopen tijd meerdere malen storingen had op ADSL-lijnen, terwijl de klanten door moesten betalen. Dit aangezien DutchDSL, die de lijnen voor Fast-XS onderhoudt, dat onderhoud in rekening bracht bij Fast-XS en zodoende klanten ontevreden raakten over de service waar ze wel voor betaalden maar niet kregen geleverd. De betalingsplicht enerzijds aan DutchDSL, en de niet betalende klanten anderzijds, hebben FastXS nu op de rand van faillisement gebracht.
Dutch Web Services, dat een zusterbedrijf is van DutchDSL en een deel van de klanten overneemt van Fast-XS, meldt echter dat de gebrekkige communicatie van de kant van Fast-XS de reden is geweest van het foutlopen. Zo zou Fast-XS niet alle storingen hebben doorgegeven, waardoor niet alles opgelost kon worden. Dutch Web Services heeft aan de klanten gemeld dat alle problemen en storingen zo spoedig mogelijk zullen worden opgelost.
EDIT: Ik zie juist dat dit verhaal nog niet afgelopen is ... Ook hier is het gehakketak om wie de schuldige is ...
http://www.tweakers.net/nieuws/31841 voor de nieuws update
Wat ook interessant is, is het feit dat deze zaak WEL op tv gekomen is, in het programma Kassa, de Nederlandse variant van Recht Van Antwoord als het ware.
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_ ... ber=381491
voor de filmkes
