is het mogelijk om mijn pc draadloos te verbinden met mijn televisetoestel?
een kabel is geen oplossing want de afstand is te lang.
alvast bedankt voor de feedback.
pc verbinden met tv?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 103 keer
Nee; Je zoekt wss zo'n wireless oplossing om video en audio door te sturen, mijn ervaring met die zaken zijn niet al te denderend.Zamba schreef:is het mogelijk om mijn pc draadloos te verbinden met mijn televisetoestel?
een kabel is geen oplossing want de afstand is te lang.
alvast bedankt voor de feedback.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Daar ga je ook niet ver mee komen... een PC heeft ofwel een VGA, DVI of HDMI uitgang... en de meeste van die wireless oplossingen zijn op basis van SCART (S-Video).silencer schreef:Nee; Je zoekt wss zo'n wireless oplossing om video en audio door te sturen, mijn ervaring met die zaken zijn niet al te denderend.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 103 keer
Geen s-video op je videokaart? :or2504 schreef:Daar ga je ook niet ver mee komen... een PC heeft ofwel een VGA, DVI of HDMI uitgang... en de meeste van die wireless oplossingen zijn op basis van SCART (S-Video).silencer schreef:Nee; Je zoekt wss zo'n wireless oplossing om video en audio door te sturen, mijn ervaring met die zaken zijn niet al te denderend.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
is mogelijk als je tv over DLNA support beschikt, check de handleidingZamba schreef:is het mogelijk om mijn pc draadloos te verbinden met mijn televisetoestel?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Inderdaad, in dat geval kan je streamen over een ruckus of devolo.xenne schreef:is mogelijk als je tv over DLNA support beschikt, check de handleidingZamba schreef:is het mogelijk om mijn pc draadloos te verbinden met mijn televisetoestel?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
bij Samsung tv's heb je een speciale usb dongle nodig als je draadloos wil werken
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3749 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Wil je de TV als monitor gebruiken, met andere woorden alles erop zien wat je normaal op je PC scherm ziet ?
Of wil je alleen multimedia bestanden afspelen (foto's, video's, muziek) ?
In dit laatste geval kan een media player helpen.
Ik heb onlangs op i-bood een Netgear EVA2000 gekocht: http://www.ibood.com/static/generated/b ... rsteuning/
Voor specificaties zie ook: http://www.netgear.com/Products/Enterta ... ifications
Met een extra USB wireless adapter kan je dit toestel draadloos maken.
Hiermee kan je alle multimedia bestanden vanuit je netwerk direct naar de TV streamen (HDMI aansluiting, of analoge A/V uitgang). Je kan ook Youtube, internet TV en internet radio stations ontvangen.
Dit toestelletje is natuurlijk een goedkoop instapmodel, en krijgt waarschijnlijk een "onvoldoende" voor de gevorderde multimedia fanaten ... maar brengt misschien de oplossing die jij zoekt ?
Philippe.
Of wil je alleen multimedia bestanden afspelen (foto's, video's, muziek) ?
In dit laatste geval kan een media player helpen.
Ik heb onlangs op i-bood een Netgear EVA2000 gekocht: http://www.ibood.com/static/generated/b ... rsteuning/
Voor specificaties zie ook: http://www.netgear.com/Products/Enterta ... ifications
Met een extra USB wireless adapter kan je dit toestel draadloos maken.
Hiermee kan je alle multimedia bestanden vanuit je netwerk direct naar de TV streamen (HDMI aansluiting, of analoge A/V uitgang). Je kan ook Youtube, internet TV en internet radio stations ontvangen.
Dit toestelletje is natuurlijk een goedkoop instapmodel, en krijgt waarschijnlijk een "onvoldoende" voor de gevorderde multimedia fanaten ... maar brengt misschien de oplossing die jij zoekt ?
Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.