hoi
een kennis heeft problemen gekregen met die smsdiensten.......een 3010
nu in holland heb je een site waar je je kan inschrijven zodat je hier nooit mee te maken krijgt.
http://www.smsdienstenfilter.nl/
bij mijn weten kunnen ze max 2sms terug sturen per verstuurde sms?
maar geld dit per dag of blijft het bij die 2?
Belgisch alternatief is er niet zeker?
smsdiensten
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Wel opletten dat je bijvoorbeeld nog kan SMS-parkeren en zo.gr4vity schreef:Je kan dit aanvragen bij je operator. In België valt dat onder het blokkeren van betaaldiensten, maar het kan specifiek per categorie indien gewenst.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
- Bedankt: 103 keer
ik heb ffkes gebeld met mobile vikings om dit te blokeren voor mij van proximus gingen ze kijken
voor te parkeren zal ik nog moeten ondervinden en enige waarvoor ik het gebruik is eigenlijk delijn maar dit gaat toch niet met mv.
kzalt eens proberen met tmfchat fzo dat is maar éénmalig
voor te parkeren zal ik nog moeten ondervinden en enige waarvoor ik het gebruik is eigenlijk delijn maar dit gaat toch niet met mv.
kzalt eens proberen met tmfchat fzo dat is maar éénmalig
Hallo,
Je hebt ons vanochtend gecontacteerd ivm betalende sms'jes, we hebben deze nu uitgeschakeld voor jou.
Indien je nog vragen hebt helpen we je graag verder.
Kind regards,
The Mobile Vikings Team
http://www.mobilevikings.com
Hours of Operation: Monday to Friday from 8:30 to 17:00
Read our FAQ on www.mobilevikings.com/faq
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Een gerelateerd vraagje: voor m'n verjaardag kreeg ik weer een sms van Mobistar dat ik 3 euro belwaarde cadeau krijg als ik "JA" sms naar 8606.
Eronder staat er "info: 1930"
Klopt dit effectief, of is er ergens een addertje want ik vind het persoonlijk nogal vreemd dat ze bij Mobistar dan niet gewoon 3 euro bijgeven?
Bij zo'n dingen met "sms dit naar xxxx" gaat bij mij toch altijd een alarmbelletje rinkelen.
Eronder staat er "info: 1930"
Klopt dit effectief, of is er ergens een addertje want ik vind het persoonlijk nogal vreemd dat ze bij Mobistar dan niet gewoon 3 euro bijgeven?
Bij zo'n dingen met "sms dit naar xxxx" gaat bij mij toch altijd een alarmbelletje rinkelen.