Bestaan er toestellen (telefoons of antwoordapparaten) waarin je meerdere uitgaande teksten kan opslaan?
Dit om in een ziekenhuis op verschillende tijdstippen van de dag een ander voicemailbericht in te stellen..
Telefoontoestellen met meerdere ingesproken voicemails
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Kan zoiets niet vanuit de telefooncentrale geregeld worden (ik neem aan dat een ziekenhuis een telefooncentrale gebruikt)...
Daarnaast heeft onze huistelefoon (een draadloze Siemens Gigaset van enkele jaren oud) iets wat daar op lijkt: je kan daar meerdere "antwoordapparaat"-boxen op aanmaken, maar ik weet niet of je die als default kan instellen. Doel daar is dat je per handset doorkiesnummers hebt en eigen voicemailboxen.
Daarnaast heeft onze huistelefoon (een draadloze Siemens Gigaset van enkele jaren oud) iets wat daar op lijkt: je kan daar meerdere "antwoordapparaat"-boxen op aanmaken, maar ik weet niet of je die als default kan instellen. Doel daar is dat je per handset doorkiesnummers hebt en eigen voicemailboxen.
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 108 keer
Kijk eens bij Tiptel of google eens op TAD en Multiple OGM.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Mmm... die OGM deed me een belletje rinkelen... heb ooit nog een Topcom gehad (zat zo'n stemmetje in bij het opnemen... "OGM recording one", puur antwoord apparaat dus, staat vermoedelijk nog ergens op zolder) die dat ook kon.seagull schreef:Kijk eens bij Tiptel of google eens op TAD en Multiple OGM.