Hierop heb ik die wireless router gehangen nu zit ik 1 verdiep hoger en 1 kamer ernaast en heb ik nog een ontvangst van 70Kb/s downstream terwijl toen ik net was aan het teste effe de volle snelheid had, raar, nu kom ik nooit meer boven die 70Kb/s wat ik ook doe met da antennetje.
Nu is men vraag als ik een accesspoint koop wat toch niet zo duur is dacht ik, gaat dit mijn snelheid naar bove kunnen helpen?
Is de installatie van zo een accesspoint makkelijk?
Ik moet zeggen ik heb al veel bijgeleerd van deze 2 dagen prutsen met die routertoestanden

Of moest iemand toevallig de oplossing wete waarom ik bij de ALLER eerste test de volle snelheid haalde

A ja het is een 802.1g router en men netwerkkaart is van hetzelfde ook "g". ik dacht dat G sneller was dan B. maar nu blijkt als ik men router instel om enkel op G uit te zenden dat ik geen ontvangst heb :s
Ik heb ook al geprobeert er een langere antenne aan te zetten, maar dit helpt helemaal niet, in tegendeel zelfs

In het configuratie tooltje van men netwerkkaart staat er:
Link Quality 100% & Signal strenght 50%
Die 50% haal ik die op met een accesspoint? En is deze 50% de schuldige aan de tragere snelheid?
Bedankt voor de antwoorde!