Tablet pc

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Zoals iedereen wel weet is de ipad uitgekomen van apple en moet hier nog uitkomen maar ik vroeg mij af; zijn er ondertussen al toestellen die al uit zijn van anderen of die ook deze maand nog gaan uitkomen en zoja, waar kan je deze dan vinden en kopen?

Want de ipad heeft heel wat beperkingen; ik zoek een toestel met een usb aansluiting en die op 3g kan (ipad kan dat wel dat wel),waar flash opzit en mss zelfs een dvb-t ontvanger ofzo zodat je meteen ook de fee air zenders kan ontvangen.
Ge kunt ze kussen
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 103 keer

De A-Pad bvb (+-100€).
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 118 keer
Bedankt: 771 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Als je je tablet hebt, wil ik hem wel eens komen vergelijken met m'n iPad!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

selder schreef:Als je je tablet hebt, wil ik hem wel eens komen vergelijken met m'n iPad!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Het kan ook een nieuwe netbook van sony zijn omdat dat echt een licht en klein ding is om mee te nemen en waar er al 3g modem zit ingebouwd, dus moet je niet meer gaan werken met een stick ook en usb poort uiteraard, flash enz...Dus het kan mss deze worden.
Ik vind gewoonweg niks deftigs ivm tablet dusja....En ja, ik ben iemand met weinig geduld, alsk wat wil hebben dan wil ik het snel hebben ;).

Sorry, ik heb een iphone en ik heb wel interesse in de ipad maar die beperkingen vind ik maar niks zoals geen flash player, als ik ergens anders ben en wil bv live stream bekijken via één of sporza ofzo dan gaat het niet wegens geene flash, het enige waarop het wat werkt dan is via mobistar en hun mobile tv.
Ik wil een toestel met flash, ik kan dit niet missen, deze week opnieuw meermaals tegen gekomen ik wat wil bekijken maar helaas geene flash grmmbbll.
Ge kunt ze kussen
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Voor zover ik weet is er heel veel aangekondigd, heel veel chinese brol (maar goedkoop) en de klassieke tablets-pc's (convertibles).
Als ik nu meteen een tablet-pc zou moeten kopen zou ik naar de HP TouchSmart TM2 kijken voor een power-tablet en de Asus Eee PC T101MT als netbook-tegenhanger.
Maar niet meteen iPad-concurrentie nee...
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Misschien zoeken jullie iets als dit ??? http://mailinglists.azerty.nl/lastmessa ... 5628&m=151 ?? Ze versturen ook naar .BE ...

Ander idee: ik heb de HTC Desire smartphone, die heeft een mega-groot (toch voor een GSM) Amoled 3.7 3 scherm, en die ingebouwde browser toont echt alles wat ie voorgeschoteld krijgt, flash, java, ... Misschien het overwegen waard?? Is echt een prachtig toestel, en je kan er nog meteen mee bellen ook ! :wink:

Karel
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
meon
Administrator
Administrator
Provider

KRL100 schreef:Ander idee: ik heb de HTC Desire smartphone, die heeft een mega-groot (toch voor een GSM) Amoled 3.7 3 scherm, en die ingebouwde browser toont echt alles wat ie voorgeschoteld krijgt, flash, java, ... Misschien het overwegen waard?? Is echt een prachtig toestel, en je kan er nog meteen mee bellen ook ! :wink:
Als het goed is ligt ie vanavond bij mij thuis op tafel ;)

Maar een tablet is in mijn ogen iets anders dan een smartphone en het liefst had ik eigenlijk nog altijd digitizer-support (tekenen/schrijven op tablet)
KRL100
Elite Poster
Elite Poster

Je zal er ongetwijfeld héél veel plezier aan beleven, ik heb er mijn HTC Touch Pro 2 (met Win Mo) meteen voor aan de kant gezet!

Wordt trouwens rond 22/06 geüpdate naar Android Froyo 2.2, wat hem meteen nog sneller en nog beter gaat maken. Er was eind vorige week ook al een sytemupdate die er een paar minor bugs heeft uitgehaald of het gebruiksgemak heeft verhoogd (zoals bvb een HQ-knopje bij Youtube-app en zo ...)...

Laat ons je bevindingen gerust weten!!

KRL
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

meon schreef:
KRL100 schreef:Ander idee: ik heb de HTC Desire smartphone, die heeft een mega-groot (toch voor een GSM) Amoled 3.7 3 scherm, en die ingebouwde browser toont echt alles wat ie voorgeschoteld krijgt, flash, java, ... Misschien het overwegen waard?? Is echt een prachtig toestel, en je kan er nog meteen mee bellen ook ! :wink:

Maar een tablet is in mijn ogen iets anders dan een smartphone en het liefst had ik eigenlijk nog altijd digitizer-support (tekenen/schrijven op tablet)
Wat ga je dan doen met je 5800? :angel:
meon
Administrator
Administrator
Provider

Houden, de Desire is niet voor mij, enkel wat mee spelen.
KRL100
Elite Poster
Elite Poster

Is ie nu al officiëel uit in .be; de Desire?? Ik heb hem al een weekje of 6 via NL... Mijn laatste 5 GSMs kwamen allen van daaruit, betere modellen én goedkoper! (K750i, K850i, W850i, HTC Touch pro 2 en HTC Desire) ... En o ja, nog een Asus Mypal ook...
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 550 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

KRL100 schreef:
Is ie nu al officiëel uit in .be; de Desire?? Ik heb hem al een weekje of 6 via NL... Mijn laatste 5 GSMs kwamen allen van daaruit, betere modellen én goedkoper! (K750i, K850i, W850i, HTC Touch pro 2 en HTC Desire) ... En o ja, nog een Asus Mypal ook...
Ik heb mijn HTC Desire nu reeds 2 weken en die is gewoon in BE gekocht. Volgens mij is die nu zo'n 3 weken uit hier, en heb het mij nog geen enkel moment beklaagt.

grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”