Ik gebruikte meer dan 10 jaar lang [email protected] , heb dan mijn abo opgezegd omdat ik bij vriendin ging wonen.
Deze had ook reeds telenet , maak daarnet bij haar nieuwe gebruiker aan en geef dan mijn oud e-mailadres in , doch ik krijg een foutboodschap dat deze reeds bestaat.
Abo is 2 dagen gestopt dus niemand heeft deze naam denk ik , ook als ik een mailtje stuur krijg ik een fout :
Final-Recipient: rfc822;[email protected]
Action: failed
Status: 5.1.1
Diagnostic-Code: smtp;550 5.1.1 Recipient address rejected: User Unknown
Ikzelf kan nog op mijn telenet maar omdat mijn abo opgezegd is heb ik in het menu daar bijna geen opties . Weet iemand hoelang het duurt eer een e-mailadres vrijgegeven wordt ?
Waneer geeft telenet emailadres vrij bij opzegging abo ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
6 maanden
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
En zoals zo vaak reeds gezegd: opteer best niet voor een adres van je provider. Zo bespaar je jezelf dergelijke problemen wanneer je van provider verandert.
Neem een gratis gmail adres en je problemen zijn van de baan. Koppel dit dan eventueel aan een persoonlijke domeinnaam (<25€/jaar ben je reeds gesetteld).
Neem een gratis gmail adres en je problemen zijn van de baan. Koppel dit dan eventueel aan een persoonlijke domeinnaam (<25€/jaar ben je reeds gesetteld).
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Misschien had je jouw e-mail "alias" moeten schrappen voor je het abo opgezegd had. Dan was deze alias niet meer in gebruik, en kon je die op de andere account terug aanmaken.Desam schreef:Ik gebruikte meer dan 10 jaar lang [email protected] , heb dan mijn abo opgezegd omdat ik bij vriendin ging wonen.
Misschien kan/wil de helpdesk de account wel overzetten.
Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Neem gewoon contact op met de helpdesk... zij kunnen dit meteen terug vrijgeven.Desam schreef:Weet iemand hoelang het duurt eer een e-mailadres vrijgegeven wordt ?