Nu is mijn vraag: welke alternatieven zijn er tegenwoordig? De 3u beltijd/150 sms + 200 Mb data voldoen voor mij nog, al is extra Mb data altijd welkom!
Alvast bedankt,
Tom
Dat is helaas zo. Van Proximus hoef je niet veel goeds te verwachten, en van BASE tja... wel willen maar half kunnen.ToMiKoN schreef:Bedankt voor dit mooie overzicht. Jammer is wel vast te stellen dat er op 2 jaar tijd bijna geen beweging is gekomen op de datamarkt in België. Zeker op het vlak van abonnementen!
Aha, da's leuk om te weten! Bedankt voor de tip!johcla schreef: Handig om te weten bij BASE: er zijn 2 databundels: 5 EUR voor 10 MB en 10 EUR voor 500 MB. Ze zijn telkens een maand geldig, maar als je voor het einde van de maand een nieuwe bundel aankoopt, behoudt je je resterende MB's. Ik verbruik ongeveer 100 MB per maand en neem dus 1 maand de bundel van 10 EUR en dan 4 maanden de bundel van 5 EUR.
Werkt ook perfect bij Jimmobile. Vermits ik voorlopig maar 50 Mb per maand verbruik, heb ik ooit eens een bundel van 500 Mb (€5) gekocht en sindsdien neem ik altijd een bundel van 10 Mb (€1). Je moet alleen zien dat je hem aanvraagd voordat je huidige verlopen is.johcla schreef:Handig om te weten bij BASE: er zijn 2 databundels: 5 EUR voor 10 MB en 10 EUR voor 500 MB. Ze zijn telkens een maand geldig, maar als je voor het einde van de maand een nieuwe bundel aankoopt, behoud je je resterende MB's. Ik verbruik ongeveer 100 MB per maand en neem dus 1 maand de bundel van 10 EUR en dan 4 maanden de bundel van 5 EUR.
Aangezien je abo afloopt heb jij in feite geluk; stel dat je de nieuwe iphone wil kopen via koppelverkoop dan heb je de nieuwe iphone goedkoper en dan neem je terug een 2jarig contract bij mobistar.ToMiKoN schreef:Bedankt voor dit mooie overzicht. Jammer is wel vast te stellen dat er op 2 jaar tijd bijna geen beweging is gekomen op de datamarkt in België. Zeker op het vlak van abonnementen!