Alternatief Mobistar My30 for iPhone?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Ik heb nu bijna zo'n 2 jaar een iPhone 3G, die bevalt me nog steeds prima. :-D Daarnaast heb ik een My30 for iPhone abonnement bij Mobistar die binnenkort dus ook kan opgezegd worden (contractduur 2 jaar).

Nu is mijn vraag: welke alternatieven zijn er tegenwoordig? De 3u beltijd/150 sms + 200 Mb data voldoen voor mij nog, al is extra Mb data altijd welkom!

Alvast bedankt,
Tom
Mobiel: iPhone 16 Pro + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Herlaadkaarten:
Jim Mobile, 5 euro bundels
voordeel: je betaalt wat je verbruikt, dus een maand eens wat minder sms'en of wat minder bellen, dan betaal je ook minder. Je zit ook niet vast aan een contract.
nadeel: je moet elke maand, of per bundel, opnieuw activeren.
-> bundels: 500 MB voor 5 euro, 25 belminuten voor 5 euro, 500 sms'en voor 5 euro.
Mobile Vikings, 15 euro per herlaadbeurt
-> 1000 smsjes, 1 GB mobiel internet, 60 belminuten
Beide via netwerk van BASE, dus trager EDGE, in een viertal steden 3G (500 kbps).

Abonnementen:
BASE 5 - 25 euro: 150 minuten + 150 smsjes, kan je eventueel nog 10 euro optie nemen voor 500 MB, maar dan zit je al boven Mobistar van prijs. (opnieuw 24 maanden!!!)
Proximus kan daar van prijs niet veel beter aan doen, zeker als je wat meer wil surfen dan die 200 MB. (200 MB kost bij hen al 19,99 euro per maand) (ook hier 18 tot 24 maanden!)

Het my30 for iPhone aanbod van Mobistar is zeer goed geprijsd, wrs het beste geprijsd op de markt.
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 40 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Bedankt voor dit mooie overzicht. Jammer is wel vast te stellen dat er op 2 jaar tijd bijna geen beweging is gekomen op de datamarkt in België. Zeker op het vlak van abonnementen! :-(
Mobiel: iPhone 16 Pro + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020+2021 128 Gb
Home: Hey Telecom vast internet
Lord Utopia
Erelid
Erelid

ToMiKoN schreef:Bedankt voor dit mooie overzicht. Jammer is wel vast te stellen dat er op 2 jaar tijd bijna geen beweging is gekomen op de datamarkt in België. Zeker op het vlak van abonnementen! :-(
Dat is helaas zo. Van Proximus hoef je niet veel goeds te verwachten, en van BASE tja... wel willen maar half kunnen.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Op http://www.bestetarief.be/ kan je een simulatie doen van jouw profiel.

Zelf heb ik een herlaadkaart van BASE.

Handig om te weten bij BASE: er zijn 2 databundels: 5 EUR voor 10 MB en 10 EUR voor 500 MB. Ze zijn telkens een maand geldig, maar als je voor het einde van de maand een nieuwe bundel aankoopt, behoud je je resterende MB's. Ik verbruik ongeveer 100 MB per maand en neem dus 1 maand de bundel van 10 EUR en dan 4 maanden de bundel van 5 EUR.

EDIT: dt-fout verbeterd :)
Laatst gewijzigd door johcla 26 mei 2010, 09:28, in totaal 1 gewijzigd.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

johcla schreef: Handig om te weten bij BASE: er zijn 2 databundels: 5 EUR voor 10 MB en 10 EUR voor 500 MB. Ze zijn telkens een maand geldig, maar als je voor het einde van de maand een nieuwe bundel aankoopt, behoudt je je resterende MB's. Ik verbruik ongeveer 100 MB per maand en neem dus 1 maand de bundel van 10 EUR en dan 4 maanden de bundel van 5 EUR.
Aha, da's leuk om te weten! Bedankt voor de tip!
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

johcla schreef:Handig om te weten bij BASE: er zijn 2 databundels: 5 EUR voor 10 MB en 10 EUR voor 500 MB. Ze zijn telkens een maand geldig, maar als je voor het einde van de maand een nieuwe bundel aankoopt, behoud je je resterende MB's. Ik verbruik ongeveer 100 MB per maand en neem dus 1 maand de bundel van 10 EUR en dan 4 maanden de bundel van 5 EUR.
Werkt ook perfect bij Jimmobile. Vermits ik voorlopig maar 50 Mb per maand verbruik, heb ik ooit eens een bundel van 500 Mb (€5) gekocht en sindsdien neem ik altijd een bundel van 10 Mb (€1). Je moet alleen zien dat je hem aanvraagd voordat je huidige verlopen is.
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

ToMiKoN schreef:Bedankt voor dit mooie overzicht. Jammer is wel vast te stellen dat er op 2 jaar tijd bijna geen beweging is gekomen op de datamarkt in België. Zeker op het vlak van abonnementen! :-(
Aangezien je abo afloopt heb jij in feite geluk; stel dat je de nieuwe iphone wil kopen via koppelverkoop dan heb je de nieuwe iphone goedkoper en dan neem je terug een 2jarig contract bij mobistar.

Ik heb de my iphone 45 en tevreden van. 500MB per maand.
Ge kunt ze kussen
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”