Hier ben ik nogmaals met een vraag. Misschien staat het op de verkeerde plaats maar mijn excuses dan hiervoor.
Ik wil PSPX3 installeren op mijn minilaptop "Acer aspire one". Alles verloopt vlot tot ik mijn toestemming moet geven het programma te installeren. Het scherm van het programma is te groot voor het scherm van mijn minilaptop en het item "nu installeren " zit achter de taakbalk. Ik kan het niet naar boven verschuiven want het keert automatisch terug naar de vorige positie zodat ik "nu installeren" niet kan aanklikken.
Heeft er iemand een oplossing voor? Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd waardoor ik er wel aankan.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Mieke55
PSPX3
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Even moeten zoeken wat 'PSPX3' was, maar da's dus Paint Shop Pro X3 
Installer (en andere) schermen die buiten het zichtbare gedeelte van het scherm vallen zijn bij die netbooks vaak een probleem ja. Recentere versies van de Inspire One hebben een iets hogere resolutie, maar zeker de eerste hadden een probleem op dat gebied.
Je kan via toetsenbordnavigatie proberen gokken op de juiste knop te zitten (tab, pijltjes, enter, spatie) of kan proberen via een extern scherm aan te sluiten.
Misschien dat hier iemand een manier weet waarmee je de maximale keuze qua resolutie kan manipuleren zodat je toch iets hogers kan kiezen (waarbij je dan tegen de randen van het scherm moet duwen om in die richting verder te schuiven)? Zoiets kan waarschijnlijk via het register of een driversetting, maar hoe dit in de praktijk moet weet ik helaas niet
. Iemand anders?
Over welke Windows-versie gaat het overigens? Windows 7 Starter edition?

Installer (en andere) schermen die buiten het zichtbare gedeelte van het scherm vallen zijn bij die netbooks vaak een probleem ja. Recentere versies van de Inspire One hebben een iets hogere resolutie, maar zeker de eerste hadden een probleem op dat gebied.
Je kan via toetsenbordnavigatie proberen gokken op de juiste knop te zitten (tab, pijltjes, enter, spatie) of kan proberen via een extern scherm aan te sluiten.
Misschien dat hier iemand een manier weet waarmee je de maximale keuze qua resolutie kan manipuleren zodat je toch iets hogers kan kiezen (waarbij je dan tegen de randen van het scherm moet duwen om in die richting verder te schuiven)? Zoiets kan waarschijnlijk via het register of een driversetting, maar hoe dit in de praktijk moet weet ik helaas niet

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Bij veel linux distributies kan je de alt toets inhouden en je venter buiten het scherm slepen. Bestaat dit niet in windows ?
Het is inderdaad een Windows 7 Starter edition.meon schreef:Even moeten zoeken wat 'PSPX3' was, maar da's dus Paint Shop Pro X3
Ik ga proberen zoals je aangaf om er te geraken, ik hou jullie op de hoogte hoe en of het gelukt is