Traag internet.

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Frits
Starter
Starter

Afbeelding

Dit is dus mijn 10de wereld internet verbinding. Ik heb een "internet favorite" abonnement ik heb maar geen idee of ik nu adsl, adsl2 of 2+ heb. Ligt dit aan de afstand tot de centrale of iets anders?
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

kijk eens op onderstaande link of belgacom tv beschikbaar is op uw adres
http://www.belgacomtv.be/#request=indep ... 0e8e11419f

als je daar ziet dat je 2 tv's kan aansluiten én als HD beschikbaar is, kan je kosteloos overschakelen op vdsl2

wat je nu hebt, daar heb ik van hieruit geen zicht op.... belt anders eens naar belgacom - indien je echt niet sneller kan is het zot van zoveel te betalen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Frits
Starter
Starter

Belgacom Tv, HD en twee TV's zijn beschikbaar hier dus overstappen naar VDSL2 is wel een mogelijkheid. Als ik dit zou doen, veranderd er dan iets aan mijn huidig abonnement? En aangezien mijn internet nu al zo traag is weet ik niet zeker of VDSL2 veel zal helpen.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Heb je een draadloze verbinding met de modem? Zo ja, sluit de computer dan eens rechtstreeks (via kabel) aan en probeer de snelheidstest opnieuw.

Je kan altijd eens naar Belgacom bellen en vragen of ze de lijn uittesten. Dit kan al een indicatie zijn of het probleem bij hen ligt of bij jou. Mogelijke problemen aan jouw kant kunnen zijn:

- Slechte bekabeling
- kapotte splitter
- kapotte modem
- Beestjes op de computer
- ...
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
quistnix
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Frits schreef:Belgacom Tv, HD en twee TV's zijn beschikbaar hier dus overstappen naar VDSL2 is wel een mogelijkheid. Als ik dit zou doen, veranderd er dan iets aan mijn huidig abonnement? En aangezien mijn internet nu al zo traag is weet ik niet zeker of VDSL2 veel zal helpen.
Uiteraard zal je overstap naar VDSL2 een enorme snelheidsverbetering betekenen. Ik snap niet dat je daar aan twijfelt. Ga er voor !
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 371 keer
Bedankt: 121 keer
Recent bedankt: 1 keer
Te Koop forum

quistnix schreef:
Frits schreef:Belgacom Tv, HD en twee TV's zijn beschikbaar hier dus overstappen naar VDSL2 is wel een mogelijkheid. Als ik dit zou doen, veranderd er dan iets aan mijn huidig abonnement? En aangezien mijn internet nu al zo traag is weet ik niet zeker of VDSL2 veel zal helpen.
Uiteraard zal je overstap naar VDSL2 een enorme snelheidsverbetering betekenen. Ik snap niet dat je daar aan twijfelt. Ga er voor !
Indien er een probleem in je binneninstallatie is ga je bij overstap naar VDSL2 waarschijnlijk ook problemen hebben naargelang waar het probleem zicht bevindt.
Eerst kijken waardoor het huidige probleem komt is het veiligste.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”