groot probleem met e-services

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Zeuske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 21 apr 2009, 10:56
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 7 keer

hey

Ik heb een groot probleem met mijn e-services. Ik was mijn paswoord vergeten dus ik vraag me een nieuw aan. Maar ik zie dat er een foutje sta in email adres :(

dus ik naar de optie Uw gebruikernaam vergeten maar daar heb ik ook een probleem:
hij vraagt eerst naar mijn klantennummer heb ik :)
Dan mijn factuurdatum heb ik ook
maar mijn activatiecode is het probleem(heb jij twee manieren om dit terug te vinden

1: op u factuur: maar ik betaal via bill viewers dus geen actiivatie code
2: via telefoon contacteer ons via 080022263 maar heb geen vaste tetefoon lijn van belgacom (juist internet heb ik)

dus ik zit een beetje vast. ik heb al gebelt en die gast wist het ook niet :) dus ja ik weet het niet

Een nieuwe aanmaken is ook een probleem want jij hebt daarvoor een activatiecode nodig (stom ding

dus das mijn probleem en ik hoop dat ik hier iemand vind met een oplossing.

groeten Mike
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

Zeuske schreef:2: via telefoon contacteer ons via 080022263 maar heb geen vaste tetefoon lijn van belgacom (juist internet heb ik)
normaal gezien werd je wel een virtueel telefoonnummer toegekend. maar die nummer heb je blijkbaar niet. belgacom zou je die echter moeten kunnen geven denk ik
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2427
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Misschien kan je bij een Belgacom shop proberen? Daar hebben ze me ook geholpen toen ik de brief met mijn login-gegevens niet ontvangen had.
Of bel naar de facturatiedienst om een duplicaat van je laatste factuur op te sturen, dan heb je meteen een activatiecode.
Zeuske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 21 apr 2009, 10:56
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 7 keer

xenne schreef:
Zeuske schreef:2: via telefoon contacteer ons via 080022263 maar heb geen vaste tetefoon lijn van belgacom (juist internet heb ik)
normaal gezien werd je wel een virtueel telefoonnummer toegekend. maar die nummer heb je blijkbaar niet. belgacom zou je die echter moeten kunnen geven denk ik
heb ik wel gehad, maar ik kan niet bellen. jij moet met je vaste lijn bellen dus...

bedankt

@johke

Merciekes voor de tip :)
Zamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 sep 2008, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

de klantendienst kan u een brief sturen met de activatiecode.
bellen naar 080022800
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2120
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 371 keer
Bedankt: 121 keer
Recent bedankt: 1 keer
Te Koop forum

Je kan ook e-services bellen 0800 22 301
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”