reacties zijn welkom....een potentiële -'ik keer tevreden terug'

Er zijn toch nadelen aan een losse Voip-oplossing:johcla schreef:Ervaring met Edpnet heb ik ook niet, maar de algemene aanbeveling is toch om een VOIP-oplossing te nemen die onafhankelijk is van je internet-aanbieder.
Je hebt eenmalig wel kosten (registratie van een nummer, aankoop van hardware), maar verder heeft het enkel maar voordelen.
ik vind hun aanbieding niet echt geweldig. VDSL 35.00 € + 15 .00 € = 50.00 €satsurfer schreef:Sinds januari beschikbaar voor de bestaande klanten.....Helaas hier nergens ervaringen van klanten.....
reacties zijn welkom....een potentiële -'ik keer tevreden terug'- edpnet klant.
Weepee heeft een soort post-paid. Op het moment dat ze nodig is laden ze een bedrag bij (eigenlijk een soort van automatische pre-paidMarkDM schreef:- ik vind geen enkele die post-paid is. Voor veel mensen in mijn familie (voornamelijk de gepensioneerden) is dat een must. Zij willen zich geen zorgen maken om belkredieten voor hun vaste telefoon.
- het alternatief, een oplossing met auto-reload, heb ik ook nog nergens gezien bij voip.
Qua zuivere belkost wel ja. Maar als je de abonnementskost meerekend moet je toch al wel veel nationaal bellen om duurder uit te komen lijkt me.MarkDM schreef:Ik heb het belgedrag van een gezin gesimuleerd bij Weepee. Resultaat: niet goedkoper dan bij ADSL-operators of Telenet omwille van hoge tarieven naar Telenet.
Niet echt... bij Telenet heb ik een pack dat me 50 euro kost... zeg ik daarbij m'n telefonie op, dan betaal ik nog steeds bijna 43 euro voor het resterende internet, maw. mijn telefonie kost me op die manier eigenlijk maar 7 euro en ik kan je verzekeren dat je echt niet veel moeten bellen bij de gemiddelde VoIP provider (terwijl ik meestal 's avonds bel en dat bij TN ook nog eens gratis is). Tel ik hierbij nog de initiele kost voor een ATA of een VoIP telefoon dan moet je aan VoIP al helemaal niet beginnen. Als ik dan ook nog de stabiliteit en kwaliteit in beschouwing neem is VoIP al helemaal de moeite niet waard.VOiD schreef:Qua zuivere belkost wel ja. Maar als je de abonnementskost meerekend moet je toch al wel veel nationaal bellen om duurder uit te komen lijkt me.MarkDM schreef:Ik heb het belgedrag van een gezin gesimuleerd bij Weepee. Resultaat: niet goedkoper dan bij ADSL-operators of Telenet omwille van hoge tarieven naar Telenet.
volledig gelijk r2504r2504 schreef:maw. mijn telefonie kost me op die manier eigenlijk maar 7 euro en ik kan je verzekeren dat je echt niet veel moeten bellen bij de gemiddelde VoIP provider (terwijl ik meestal 's avonds bel en dat bij TN ook nog eens gratis is). Tel ik hierbij nog de initiele kost voor een ATA of een VoIP telefoon dan moet je aan VoIP al helemaal niet beginnen. Als ik dan ook nog de stabiliteit en kwaliteit in beschouwing neem is VoIP al helemaal de moeite niet waard.