Voordeelpakket internet favorite + telefonie

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
joriz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
Bedankt: 49 keer

Vandaag een aanbod gekregen van één van de Belgacom medewerkers voor internet en telefonie met Multi security.

Hun aanbod:
Pack internet favorite + telefonie + multi & security voor 34,96 / maand excl. BTW

Volgens hun zou dit een permanent voordeel van 18,88 euro per maand zijn, de tarieven van deze elementen zou apart:
- Internet favorite 35,45 / maand
- Vaste lijn 15.21 / maand
- Multi security 4.13 / maand

In het klein onderaan staat vermeld dat het huidge vaste lijn abbo met 18 maanden verlengd moet worden om van dit voordeelpakket te kunnen genieten.

Ik vraag mij af wat zij bedoelen met "permanent voordeel". Volgens mij is dit enkel gedurende 18 maanden, waarom zou je anders moeten verlengen met 18 maanden en niet 12 bijvoorbeeld?

Graag jullie mening hier over!

Bedankt.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 45 keer

Lijkt mij gewoon een manier van hen om zekerder te zijn van hun inkomsten. Als jij na 12 maanden al zou opzeggen, dan zouden ze niet genoeg verdiend hebben om dat voordeliger aanbod terug te verdienen. Niet dat ze 12 maanden nodig hebben om eraan te verdienen hoor, maar dat is een andere discussie natuurlijk.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 389 keer

permanent voordeel id voor altijd is gewoon een periode dat je zeker bij belgacom moet blijven.
Als je bvb al je producten bij belgacom neemt heb je tv als permanent voordeel maar je moet zeker 12 maand blijven
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”