Hello,
Stomverbaasd zag ik dat de balloon van mijn ADSL connectie vandaag geconnecteerd is op 1mbit ipv de normale 3mbit...
Ik heb dan maar een disconnect en reconnect gedaan. Zonder resultaat...
Heb dan maar ff de speedtest gerund en ik kwam op 1405kbit/s maw dit lijkt mij op een theoretische connectiespeed van 1.5Mbit ....
Ik heb ingebeld via VPN naar het werk (elink over dezelfde ADSL lijn) en dat is eveneens een connectie van 1mbit
Belgacom ADSL terug op 1mbit?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Hier ook nog steed 3.3 ... moet wel zeggen heb lange tijd een alcatel speed touch home (pci) modem gehad ... en die gaf bij connectie in het tekstballonnetje soms 10 mbit als connecte of 1.1 terwijl de snelheid toch altijd rond de 300 kb/s hing ... dus denk een softwarematige bug ... sinds een week heb ik thompson speedtouch 

Ik denk dat ze hier wat aan't werken zijn
Ik heb de laatste 2 dagen om de paar uur een disconnect, maar na de automatische reconnect heb ik snelheden varieren tussen de 1 en de 3 mbit (zelfs 2mbit gezien)...
Ik heb de laatste 2 dagen om de paar uur een disconnect, maar na de automatische reconnect heb ik snelheden varieren tussen de 1 en de 3 mbit (zelfs 2mbit gezien)...