Telenet Shake met TurboNet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Vanaf juli zal Telenet een FUP gebruiken op zijn TurboNet (XL) producten.
Op dat moment zal er geen verschil in de specificaties meer zijn tussen het losse product TurboNet en TurboNet (XL) in een shake.

Wat dan wel vreemd is, is dat de combinatie van losse producten goedkoper wordt dan een shake.
Zo kost een TurboNet + Digitale Televisie dan 61,32 + 8 = 69,32 eur t.o.v. de shake die 70 eur kost.

Heb deze vraag reeds aan de klantendienst van Telenet gesteld en ben een paar keer doorverwezen maar blijkbaar niemand die mij een antwoord kan geven.
Hier iemand die een idee heeft wat ik over het hoofd zie? Of heeft Telenet zijn huiswerk niet goed gemaakt? Volgens de klantendienst komen er geen prijsaanpassingen !

Internet
Televisie
Shakes
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 396 keer
Bedankt: 194 keer
Provider

Bij de shake "krijg" je meer HD kanalen:

http://telenet.be/1115/0/1/nl/thuis/sha ... %20tv.html
"HD XL zenderpakket inbegrepen"
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

ddd schreef:Bij de shake "krijg" je meer HD kanalen
Bedankt, dat zou het inderdaad wel eens kunnen zijn.
Op zich is het dan wel raar dat die niet actief zijn bij bestaande klanten :-( .
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1022 keer
Bedankt: 296 keer

ik heb die vraag ook al overgemaakt aan telenet, zowel telefonisch als via hun twitter account , en infeite gewoon het kastje-muur antwoord gekregen van "lees de pers release maar" of "meer info hebben we ook niet".

Veel bla bla dus, maar geen concrete uitspraak over wat gaat gebeuren met de meerkost die turbonet XL users betalen tov gewone turbonet users, eens dat de fup er is.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”