Momenteel heb ik een abonnement op Scarlet One (50€ zonder telefoonkosten, met kosten rond de 52/53€)
In Scarlet One formule zit nu sinds 1 maart ook digitale TV (maar deze heb ik nog niet)
Ik zou graag overstappen naar Belgacom en heb eens naar de prijzen gezien maar dit is nogal ingewikkeld.
Ik kom op 60,15€ per maand maar ik zie dat er een speciale actie is maar deze bevat enkel Internet Fav+TV Comfort en is 6maand aan 26.25€
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... =bun_nettv
1. Zijn hier nog extra kosten aan verbonden (bv huur van bbox, pc security) want op de site is me dit niet echt duidelijk.
Dat ik bv ook niet na 6 maanden
2. Kan ik dan met meerdere pc's op het internet? Want met scarlet gebruik ik een switch waar er dan een paar pc's op aangesloten zijn.
3. Ik zie dat er een optie is om via het elektriciteitsnet te gaan, heeft dit voordelen of nadelen (buiten de extra vergoeding)
4. Als alles nu via de telefoonkabel gaat, heeft dit geen vertragingen op de TV?
5. Kan ik met dit pack programma's opnemen + tv kijken op ander kanaal? Of zit dit niet in het aanbod?
Redelijk wat vragen, maar ik vraag eerst liever hier eens aan mensen met ervaring dan in een Belgacom shop waar 'alles mogelijk zal zijn uiteraard en ik enkel maar geld zal uitsparen' uiteraard

En er zijn zo veel combinaties mogelijk dat je op den duur het bos door de bomen niet meer ziet.
En digitale TV is ook compleet nieuw voor mij.
Mijn indruk is dat ik nu meer ga betalen dan bij Scarlet en de telefoon verlies (tenzij ik naar abonnement van 62 ga, maar daar bel ik niet genoeg voor)
Groetjes,
Nick