CD/DVD lezer verdwenen

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
skipper
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

Ik zit met het probleem, dat ik regelmatig mijn cd/dvd speler (LG) volledig kwijt ben op mijn pc. (Mijn cd/dvd writer blijft wel staan). Hij staat dan niet meer bij mijn computer, en ook in apparaatbeheer is hij niet meer terug te vinden. (Dus ook geen foutmelding met gele uitroeptekens). De lade gaat wel open en toe maar hij speelt geen cd's meer af. Als ik de computer opnieuw opstart, verschijnt hij soms terug, en blijft dan soms enkele dagen staan. Heb het stuurprogramma al eens verwijderd en terug laten installeren, en de kabels in de kast nagekeken, en schijnbaar zit alles goed vast.
Het gekke is, dat ik soms juist een spelletje gespeeld heb, met de cd in de lade, en wanneer ik de cd er daarna uithaal, mijn cd station foetsie is. Wat ik ook bemerk wanneer dit station verdwenen is, dat bij het opstarten van de pc het (zwarte) opstartscherm (bios?) dat verschijnt voordat Windows opstart, langer blijft hangen vooraleer Windows op te starten.
Iemand een idee?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Meestal slecht contact van de tray... m'n ouders hun Medion laptop had identiek hetzelfde probleem.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”