Probleen online bestelling Belgacom (informatief)

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Deze week hek ik al elke dag een paar keer proberen internet Generation te bestellen maar ik telkens kreeg ik een foutmelding en kan ik mijn telefoon nummer achterlaten.
Hoe heb ik dit opgelost: Gebruik geen e-services account bij uw bestelling. Het kan natuurlijk zijn dat er een conflict was omdat ik die e-services account op mijn vorige adres (voor de telefoonlijn) had aangemaakt. Misschien dat het wel gewerkt had door een nieuwe account te maken, daar je nergens je adres kan aanpassen.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Er zijn problemen geweest met e-Services. Probleem is ondertussen opgelost.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Vanacht om 2u :wink: werkte het anders nog niet.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

MRC101 schreef:Vanacht om 2u :wink: werkte het anders nog niet.
Maar ondertussen toch wel, niet ?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”