Heeft er iemand ervaring met het verloop van de opzegging van een Telenet Shake?
Ik heb dus een GroovyShake+ (ExpressNet XL internet + huur HD Digicorder Digitale TV).
Ik wil natuurlijk wel mijn analoge TV (13€ de maand) blijven behouden zodat ik mijn aangekochte HD DigiBox kan blijven gebruiken.
Moet ik ergens vermelden dat ik analoge TV wil blijven behouden wanneer ik de GroovyShake+ opzeg of gebeurt dat normaal vanzelf?
Hoe zit het met de HD Start Pakket en HD XL Zenders? Vallen ook automatisch weg of moet dat apart opgezegd worden?
Decoder zelf terug inleveren bij telenet punt?
Zou leuk zijn als iemand zijn ervaring hier kan delen zodat ik weet wat ik juist moet schrijven en doen...
Opzeggen Telenet Shake
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1957 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Producten via aangetekende brief opzeggen volgens de algemene voorwaarden: www.telenet.be/go/avw
http://bit.ly/telenetopzeggen
decoder inleveren bij een Telenet-center volgens de algemene voorwaarden: www.telenet.be/go/avw
http://bit.ly/telenetopzeggen
decoder inleveren bij een Telenet-center volgens de algemene voorwaarden: www.telenet.be/go/avw
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 119 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ah mooi, wist niet eens dat er zo een document bestond.
Zou ik die gratis HD Pakketten die bij de shake horen apart moeten afzeggen onder "Betaalpakketten Digitale TV" (HD XL Pack)?
Ben verder in juni vorig jaar overgeschakeld van een FunkyShake naar GroovyShake+ (hogere limiet + gratis HD XL pack), er werd me toen ook verteld dat ik niet terug een jaarcontract aanging. Ik neem aan dat dit klopt of hebben ze me voorgelogen?
Zou ik die gratis HD Pakketten die bij de shake horen apart moeten afzeggen onder "Betaalpakketten Digitale TV" (HD XL Pack)?
Ben verder in juni vorig jaar overgeschakeld van een FunkyShake naar GroovyShake+ (hogere limiet + gratis HD XL pack), er werd me toen ook verteld dat ik niet terug een jaarcontract aanging. Ik neem aan dat dit klopt of hebben ze me voorgelogen?
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1957 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Ja, alle diensten uit uw Shake (zie ook laatste factuur) moeten apart ingevuld worden. Hou rekening met opzegtermijn van 1 maand vanaf postdatum.Avenger 2.0 schreef:Ah mooi, wist niet eens dat er zo een document bestond.