Ik heb vandaag naar een belgacom winkel geweest en internet plus aangevraagd.
Het wordt echter maar geactiveerd op 1/4/2010. De internet promo is geldig tot 21/03/2010
Nu vraag ik mij af of ik van deze promo zal kunnen genieten? Maw, is de datum van aanvraag of datum van activatie van belang?
Internet plus promotie geldigheidsduur
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 116 keer
Over welke promo heb je het? Die 6 maanden 50% korting?
Als je intekent voor een promo dan geldt die gewoon vanaf je contract start. Die 21/03/2010 is gewoon de datum tot wanneer de promo beschikbaar is, niet wanneer hij afloopt (normaal gezien).
Als je intekent voor een promo dan geldt die gewoon vanaf je contract start. Die 21/03/2010 is gewoon de datum tot wanneer de promo beschikbaar is, niet wanneer hij afloopt (normaal gezien).
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Het gaat inderdaan om die 6 maand 50% korting.
De twijfel gaat hier over het feit dat ik nu al een internet plus account aangevraagd heb (dus VOOR 21/03/2010, dus wanneer de promo nog beschikbaar was), MAAR het signaal wordt pas geactiveerd op 1/4 (dus na de promo). Dus zullen ze dan niet zeggen dat mijn abbo gestart is na de geldigheidsduur van de promotie, waardoor ik die korting niet krijg?
Indien dit zo ik zou ik nl willen activeren op de 20e maart ofzo...
De twijfel gaat hier over het feit dat ik nu al een internet plus account aangevraagd heb (dus VOOR 21/03/2010, dus wanneer de promo nog beschikbaar was), MAAR het signaal wordt pas geactiveerd op 1/4 (dus na de promo). Dus zullen ze dan niet zeggen dat mijn abbo gestart is na de geldigheidsduur van de promotie, waardoor ik die korting niet krijg?
Indien dit zo ik zou ik nl willen activeren op de 20e maart ofzo...
Je kan dus blijkbaar uw activatiedatum kiezen bij het aanvragen.
Ik moet verplicht mijn abonnement bij dommel houden tot 21 april welke datum pak ik dan best voor de activatie van belgacom intense, ik dacht van 12 april te nemen ...
hoe snel is belgacom in het activeren voor zichzelf?
(ik bestel online via de website van belgacom)
Ik moet verplicht mijn abonnement bij dommel houden tot 21 april welke datum pak ik dan best voor de activatie van belgacom intense, ik dacht van 12 april te nemen ...
hoe snel is belgacom in het activeren voor zichzelf?
(ik bestel online via de website van belgacom)
...